Vandaag is het de dag! Rein en ik zullen vandaag het ja-woord geven. Ik was vannacht bij Reins ouders blijven slapen zodat zijn moeder me kan helpen. Reins vader vertrok net naar Rein om hem te helpen. Ik wist al een paar daagjes dat ik terug zwanger was, niemand wist het. Ik wou het straks aan Rein vertellen. Ik trek mijn kleed aan en Reins moeder doet de sluiting op mijn rug dicht. Ik trek de jurk goed en kijk naar de spiegel. Ik krul mijn haren en spuit het wat haarlak in als het klaar is. Ik doe mijn sierraden aan en spuit nog wat parfum en deodorant. Ik trek mijn witte glinsternde pumps aan en kijk op mijn hologe 09.35 uur, hoog tijd om naar de kerk te vertrekken! We rijden met een limosine naar de kerk en stap daar uit. Rein was er al. Ik loop plechtig de kerk binnen. Iedereen kijkt me met open mond aan en klappen. Ik glimlach breed en loop langzaam naar rein toe. Ik knuffel hem als ik bij hem voorraan aan het altaar sta; Ik knuffel hem 'Je ziet er lekker uit in dat pak' fluister ik in zijn oor. 'Jij ook in die jurk baby' fluister Rein teder terug in mijn oor. Ik neem zijn hand vast en verstrengel onze vingers. De priester begint aan zijn toespraak. Na een tijdje geven we elk appart het ja-woord. Als we het ja-woord gegeven hebben mogen we zoenen. Ik sla mijn armen om Rein zijn nek en druk een lange en tedere kus op zijn lippen. Ik hoor en zie flitsen afgaan en grijns, ze zijn foto's aan het nemen. Ik haal mijn lippen voorzicht van de zijne af. Iedereen staat recht op en begint te klappen voor ons. We lopen hand in hand de kerk uit opweg naar het strand, dat heel vlakbij was. Daar zou ons huwelijksfeest plaatsvinden.
JE LEEST
Beste vrienden?
FanfictionRein en Aubree zijn al van kleins af aan beste vrienden. Reins vrienden denken dat Rein stiekem gevoelens heeft voor Aubree. Rein ontkent alles maar op een dag denkt hij aan de woorden van zijn vrienden. Vindt hij haar leuk? Vindt Aubree Rein leuk o...