- Zamanda yolculuk yapmak için yeterli yakıtımız kalmadı.
- Ne? Olamaz.
İkimiz de donakaldık. Dinozorların tepesinde uçuyoruz ve bir süre sonra bu hayvanların arasına inmek zorunda kalacağız. Bundan daha felaket ne olabilir? Söyleyecek hiçbir şey bulamıyorum. Umutsuz bir şekilde Çiğdem'in gözlerine bakıyorum. Çiğdem'in gözleri birden parladı ve ilginç bir talimat verdi.
- Star, köpek moduna geç.
- Tamamdır çocuklar. Buradayım.
- Köpek modu da ne?
- Sana anlatayım Yiğitciğim, ben bildiğin gibi aslen bir köpeğim ve beynim bu arabaya bağlı. Beni bir arabaya dönüştüren bilim insanları beynimi geliştirdikten sonra lüzumsuz konuşmalarımla ve işlerimle başlarını ağrıtmamam ve her aklıma eseni yapmamam için iki önemli mod geliştirdiler. Bunlardan birisi Köpek modu, diğeri ise Bilgisayar modu. Eğer bilgisayar moduna alınırsam sadece soru sorulduğunda ve çok gerekli olduğunda sizlerle iletişimde bulunurum fakat Köpek moduna alınırsam gerekli gereksiz istediğim zaman konuşur ve sizinle hem sohbet eder hem de bana verilen talimatları yerine getiririm. Yani köpek modunda tamamen kendim oluyorum.
Çiğdem hemen sohbetimizi kesti.
- Star, şu an dinozorlar çağındayız ve yakıtının bitmek üzere olduğunu söyledin. Ait olduğumuz zamana gitmek için yardımın lazım. Bize ne önerirsin?
- O kadar da çaresiz değiliz bücürler. Ait olduğunuz zamana gidebilmemiz için iki farklı yol var. Bunlardan birisi dünya dışı varlıklara yardım için sinyal göndermek. Fakat onlardan cevap geleceğini ve bize yardım edeceklerini garanti edemem. Diğer yol ise yardım istasyonuna gitmemiz. Yardım istasyonunda yakıtımı yenileyecek yardımı bulabilirsiniz. Bu durumda en iyi çözüm yakıt istasyonu.
- Bilmediğim bir konudan bahsediyorsun Star. Yakıt istasyonu hakkında acil bilgi ver.
- Ben de bu konuda daha önce bir şeyler bilmiyordum fakat dünya atmosferine girer girmez bu bilgi sistemime işlendi. Bana gönderilen bilgiye göre bilim ve tekniği oldukça geliştirip ileri seviyeye taşımış olan dünya insanları yani bizim oldukça ileri zamanımızda yaşayan geleceğin insanları zamanda yolculuk etmeye başlamışlar bile. Zaman içinde yolculuk ederken geçmişe gittiklerinde herhangi olası bir aksilik anında yardımda bulunmak için dünyanın tek bir noktasına, tüm zamanlarla ulaşılabilecek bir istasyon kurulmuş. Bu istasyon sadece zaman yolcularına yardım etmek için kurulmuş.
- Peki bu istasyon nerede?
- Sistemime iletilen bilgiyle göre yardım istasyonu, bulunduğumuz yerden 55 kilometre uzaklıkta fakat bu yakıt seviyesiyle sadece 52 kilometre gidebilirim.
- Hemen oraya git.
- Gidiyorum. Sıkı tutunuuuuuuun.
Star, 52 kilometreyi oldukça kısa bir sürede kat etti ve devasa bir ağacın yanına indi.
- Geldik millet. Yakıtım bitmek üzere. Bu yüzden sizinle fazla sohbet edemeyeceğim. Bileğinizdeki saatlerinize yardım istasyonunun koordinatlarını yükledim. Elinize mutlaka bayıltıcı silahlarınızı alın ve dışarıdaki hayvanlardan her hangi birinin saldırısı sırasında iyi nişan alıp ateşleyin ay olamaz ne diyorum ben. Bazen ben de bir hayvan olduğumu unutuyorum ama bırakalım bu lüzumsuz lakırdıları işimize bakalııııııım. Bazı hayvanlar çok büyük bu yüzden onları bayıltmak için birkaç kez ateş etmeniz gerekebilir. Dikkatli olun. Yardım istasyonu buraya 3 kilometre uzaklıkta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Star
Teen Fiction8-15 yaş çocuklar içindir. Yiğit ve Çiğdem isimli iki kahraman çocuk, ileri seviyede teknoloji ile donatılmış olan "Siyah Star" isimli muhteşem bir araba ile müthiş maceralara atılırlar.