Siyah Star bölüm 3

70 3 0
                                    


Gözlüklerimi taktım ve bundan sonra neler olacağını bilmiyorum. Son olarak işittiğim şey:

STAR: Zaman yolculuğu başlıyor.

Etrafımdaki bütün sesler bir anda bitti. Soğuk yok, sıcak yok, korku yok, heyecan yok.. hiçbir şey hissetmiyorum, kalp atışım bile yok olmuş gibi. Her şey silikleşti. Kendimi hiçbir şekilde hissetmiyorum. Sanki bedenimi kaybettim ve büyük bir boşluğun içinde tüyden daha hafif bir şekilde süzülüyorum. Gözlerime taktığım karartıcı gözlüklere rağmen etrafımda farklı enerjilerin dalgalandığını hissediyorum. Bir süre sonra yüzüme hoş bir sıcaklık gelmeye başlıyor. Nefes alış verişimin sesini duymaya başlıyorum. Ellerimi hissediyorum. Aniden derin bir soluk alıp vermeye başladım.

STAR: Programlanan zamana geldik. Gözlüklerinizi çıkartabilirsiniz.

Gözlüklerimi çıkartır çıkartmaz etrafıma tekrar bakındım. Bedenim yerinde, hareket edebiliyorum. Her şey yolunda gibi.

- İyi misin Yiğit?

- Galiba.

- Star, dünyaya inelim artık.

- Tamam.

Star uzay boşluğunda geniş bir U dönüşü yaptıktan sonra dünyaya doğru hızla ilerlemeye başladık. Atmosfere girerken yine büyük bir hız ve yine aynı heyecan. Ve dünyadayız. Gökyüzü bu kez oldukça bulutlu. Yaşadıklarım gerçek olabilir mi? Biz gerçekten de bulunduğumuz yıldan iki yıl geriye mi geldik? Star büyük bir hızla bizi Çiğdem'in köyüne götürdü. Koyunların ve keçilerin otladığı o büyük otlaklığın üzerindeyiz.

STAR: Görünmezlik kalkanım aktif, güvendeyiz.

- Şu aşağıdaki küçük ağaçların arasına inebilirsin Star!

- Anlaşıldı Çiğdem.

Yere iniş yaptıktan sonra etrafa bakmaya başladık. O da nesi? Oradaki kız çiğdem'e ne kadar da benziyor. Çiğdem'in biraz daha küçük hali gibi. Kucağına küçücük bir kuzu almış okşuyor.

- O sen misin Çiğdem?

- Evet, benim 9 yaşımdaki halim. Yiğit, çok çabuk olmamız gerek. Tepenin en ucundaki çocuğu görüyor musun?

- Aman Allah'ım, o ağabeyin mi?

- Evet.

- Bana gerçekten de çok benziyor. Ne yapacağız?

- Ağabeyim biraz sonra koyunlarla ve keçilerle birlikte aşağıdaki gölün kenarına gelecek. Keçilerden birisi oyun oynamak için ağabeyimi arkadan itecek ve ağabeyim göle düşecek. Ağabeyim yüzmeyi bilmiyor. Bu yüzden gölde boğulacak. O boğulmadan bayıltıp buraya getirmeliyiz.

- Neden buraya getiriyoruz? Sadece boğulmasına engel olsak yetmez mi?

- Hayır Yiğit. Yapacağımız değişiklikler zamanı değiştirecektir. Eğer ağabeyimin boğulmasını engeller ve burada yaşamasına izin verirsek ağabeyimin hayatta kalması iki yıl sonra olacak olan bir çok şeyi değiştirecektir. Ağabeyim bana karşı hep korumacı olmuştur ve benim başkalarıyla konuşmama pek izin vermemiştir. Ağabeyim burada yaşamaya devam ederse köyümüze gelen bilim insanları belki de ağabeyimin sinirli hallerinden dolayı benimle iletişime geçemeyecek ve belki de Star yani köpeğimiz hiç ölmeyecek. Böyle bir durumda Bilim insanları köpeğimizi bir arabaya dönüştürmeyecek ve Star ile olan maceralarımız başlamadan bitecektir. Yani ağabeyim biraz sonra ortadan kaybolmazsa Star, gelecekte hiç yapılmamış olur ve varlığı aniden silinebilir ve biz de burada hapis kalırız. Hiçbir yere gidemeyiz.

Siyah StarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin