Lana: Evet dinliyorum.
Dae Yong: Bir kaç hafta sonra Tae'nin doğum günü. Bir süreliğine ona dargınlığını bırakıp ona hediye almanı istiyorum.
Lana: Tamam alırım.
Dae Yong: Anlaştık sana güveniyorum.
Tae ile aramız iyi olmasada hediye alıp almamamın bir önemi yoktu zaten düzelmeye başlamıştı.
Anne: Hadi sofraya!
Lana: Bu sefer hazır almamışsın yemekleri.
Anne: Evet birkaç tarif denedim. Kendimle gurur duyuyorum açıkçası.
Dae Yong: Taehyung nerde?
Lana: Banyo yapıyordu.
Yemeğe başladıktan sonra Taehyung geldi. Saçları hala ıslaktı boynunun etrafında havlu vardı.
Dae Yong: Noel'e bir kaç hafta kaldı. Herkesten birbirine hediye almasını istiyorum.
Taehyung: Noel'e artık kim hediye alır ki sadece ticaret için kandırıyorlar.
Lana: Para harcamamak için öyle diyorsun.
Anne: Aigoo şu bencil çocuklara bakın.
Dae Yong: Hafta sonu çam ağcı almaya gideriz.
Taehyung: Bundan daha önemli bişey var! DOĞUM GÜNÜM!
Lana: Aaa ama artık kim doğum gününde hediye alır ki ticaret için kandırıyorlar.
Taehyung: Sen galiba bugün beni deli etmeye çalışıyorsun!
Dae Yong: Taehyung sakin!
Taehyung: Neyse hediyelerinizi bekliyorum ona göre.
Lana: Kıpırdamasana saçların hala ıslak her yeri ıslatıyorsun.
Taehyung: Öyle mi? (Kafasını oynatır)
Islanmamak için masadan ayrıldım. Ama beni takip etti. Evin her yerine koşmaya başladık. Annemle Dae Yong durmamız için bağırıyorlardı ama bir işe yaramıyordu. Benim bağırışlarım Tae'nin beni kovalaması annemin bağırışları derken evin boşluğu gitmişti. Koşmaktan yorulmuştum, yere yığıldım ve Taehyung bundan yararlanarak her yerimi ıslatı. Buna rağmen eğlenmiştim, eğlenmiştik daha doğrusu. Gülme krizi tutmuştu ikimizi. İlk defa sorunsuz bir gün geçirmiştik.
Yine bir okul günü geldi. Sabahki dersleri görüp Minji'yle yemek için kantine gittim.
Lana: Yarın benimle mağazaları gezmeye ne dersin?
Minji: Niye?
Lana: Yakında Tae'nin doğum günü.
Minji: Ooo artık hediyede mi alıyorsun? Aranız düzeliyor galiba.
Lana: Eh işte bir gelişme var.
Minji: Ama üzgünüm gelemem. Annemin evde bana ihtiyacı var.
Lana: Kimle gidicem o zaman?
Minji: Jimin'le git Tae'nin arkadaşı nasıl olsa, iyi bir hediye bulman için yardım eder.
Lana: Olabilir.
Yemek bittikten sonra Jimin'e konuşmaya gittim.
Lana: Yarın benimle mağazaya gelir misin? Tae'ye hediye almam gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni bir kerecik sevmek isterdim
FanfictionAnnemin yanına koreye gittim. Benimle aynı kanı taşımayan üvey kardeşimle tanıştım: Kim Taehyung ilk başta en nefret ettiğim insandı ama şimdi ona aşığım... Hikaye iyi bitiyoooor 😉😉