13.Bölüm

158 17 5
                                    

Minji'yle ben sohbet ediyorduk ama aklının başka bir yerde olduğunu biliyordum. Ona konuşurken bana bakmıyordu ve arkaya göz atıp duruyordu.

Lana: Sana bişey sorucam.

Minji: Sor.

Lana: (fısıldayarak) Yoon Gi'den hoşlanıyor musun?

Minji: Şşşt!! Duyucak!

Lana: Doğru mu yani? Cidden hoşlanıyor musun?

Minji: Ayy çok yakışıklı değil mi? Gizemli bad boy bakışları aaarrrggg!

Lana: Ama sigara içiyor. Burdan bile kokusunu alabiliyorum.

Minji: Önemli değil!

Lana: Hemde psikopat bakışları var (taklit eder).

Minji: Yok yaa sadece gizemli ve ulaşılmaz gibi aigooo! Beni benden alıyor!

Lana: Beni yinede korkutuyor, dikkatli ol.

Bu Yoon Gi'ye pek güvenemiyordum. Neyse, benim ilgilendirmeyen şeylerdi. Bir kaç saat sonra Seul'den uzak bir ormana geldik.

Öğretmen: Çocuklar! Sessizlik! Her gruba iki çadır var, birbirinize yardım ederek kuracaksınız.

Bizim grup 4 numaralı gruptu. Minji'yle ben kendi çadırımızı kurmaya başlamıştık ama tabi birinin bize yardım etmesi gerekiyordu. Se Min'i unutmuştuk. Bir taşa oturmuş saçını düzeltiyordu.

Lana: Se Min! Gelde bize yardım et!

Se Min: Tüh ya! Maalesef gelemem saçımı düzeltiyorum ve uzun sürecek gibi.

Lana: Pff şimdi üstelesem üçüncü dünya savaşı çıkar. Sen en iyisi yerinde dur.

Se Min: Aynen öyle! Siz inşinize bende kendi işime.

Derin nefes alıp sinirimi kontrol altına aldım, ve çadırı kurmaya devam ettim. Ama sadece iki kişi olduğumuz için sürekli git gel yaptım: demirleri, çekici ve diğer eşyaları almam gerekiyordu. Çadırı yerinde tutan demir Minji'nin elinden kaydı ve kenarları gözüne çarptı.

Minji: (bağırır)

Lana: Noldu?!

Minji: Gözüüüm!!

Minji'nin gözü şişmişti. Yoon Gi bir buz poşeti alıp gözünün üzerine koydu.

Yoon Gi: Korkma ben burdayım.

Minji: Çok acıyor!

Öğretmen: Bu bağrışlarda ne?

Lana: Minji'nin gözüne demir geldi.

Öğretmen: Neyi yanlış yaptınız?

Lana: Se Min hanım bize yardım etseydi böyle olmayacaktı.

Öğretmen: Se Min! Cezalısın! Bu akşam herkesin bulaşıklarını sen yıkayacaksın!

Se Min: Ama ben bişey yapmadım.

Öğretmen: Sorunda o zaten hiç bişey yapmıyorsun!

Se Min çok sinirlenmişti. Çatık gözleriyle öğretmene bakıp içinden sövüyordu, sonra dönüp bana baktı.

Se Min: Aishh! Görürsün sen.

Arkasını dönüp arkadaşlarının yanına gitti. O esnada Yoon Gi Minji'nin kızarıklarına merhem sürüyordu. Eliyle yüzünü tutmuş narince gözü tedavi ediyordu.

Seni bir kerecik sevmek isterdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin