2. Bölüm

189 17 2
                                    

Omuzuma konan el annemin eliydi

Anne: Sen ne yaptığının farkında mısın?

Lana: Asıl sen ne dediğinin farkında mısın?

Anne: Konuyu değiştirme Lana!

Lana: Sende değiştirme!

Anne: Bide bana cevap mı veriyorsun? Nasıl bir eğitim aldığını bilmiyorum ama babanın seni iyi eğitmediğinde eminim!

Lana: Neden her babamdan konuştuğunda hep kötü laf ediyorsun?

Anne: Git hemen Taehyung'dan özür dile, yada yok yarın dilersin.

Lana: Ve yine konuyu değiştirdin...

Anne: Neyse bunlardan yarın bahsederiz . Şimdi git yat.

Ayaklarımı yere sertçe vurarak odama girdim. Annemin sözleri beni çok etkilesede günüm yorucu geçtiği için uyumakta zorluk çekmedim. Saat 7:30 bugün aklımda bir hedef ile uyandım: annemin neden bu kadar babamdan nefret ettiğini öğrenmek. Ama tabi bana dinlenmem için zaman vermediğini ve liseye gitmem gerektiğini unutmuştum. Kore de sosyal durumun çok önemli, onun için ilk günden iyi bir izlenim bırakmam gerekiyordu. Her zaman yaptığım gibi pijamamla kahvaltı yaptım. O kadar uykuluydum ki yanımdaki benimle beraber kahvaltı yapan kişileri farketmedim. Sandalye sesinden sonra kafamı kaldırdım ve Tea'yi farkettim. Yanındaki iz hala duruyordu. Umarım hayatı boyunca kalır diye düşündüm. Yemeğine odaklanmıştı ve arada hafifçe bana bakıyordu. Yemeğini bitirdikten sonra ayağa kalktı ve gözlerime baktı.

Tae: Seninle daha işim bitmedi biliyorsun değil mi? Bugün lisede çok enteresan olaylar olabilir hazırlıklı ol.

Lana: (aldanmayarak) hıhı tamam. Neyse sen bana hangi otobüsü alıcam onu söylesene.

Tae: Niye söyleyim?

Lana: Ya hadi uğraştırma geç kalıcam

Tae: Bilmiyorum başka birine sor işim var.

Tea'nin çocuk gibi hareketleri beni sinir ediyordu. İnternette olmadığı için dışardaki insanlara sorarak en sonunda otobüsü bulabildim. Çantamdan üzerinde ismim yazılı olan rozeti alıp formama taktım ve otobüse bindim. Teahyung metroyla gitmişti, böylesi daha iyidi.  Yüzünü görmem sinirli olmam için yeterliydi. Otobüse bindikten sonra benimle aynı formayı taşıyan bir kızı farkettim. Yanına oturup onunla konuşmaya karar verdim.

Lana: Merhaba, ben Lana yeni bir öğrenciyim. Senin adın ne ?

Minji: Lee Min Ji . Koreli değilsin galiba, nerden geliyorsun?

Lana: Türkiye'den. 🇹🇷🇹🇷

Minji: Korecen çok iyi. Ne zaman geldin? Seni hiç görmedim lisede.

Lana: Dün geldim

Minji: İlk günden liseye mi gidiyorsun? Okulu çok seviyorsun galiba.

Minji kısa boyluydu, omuzuna gelen saçları ve kakülleri vardı. Çok tatlı ve sempatik gözüküyordu.

Minji: İlk günün olduğu için gergin olmalısın.

Lana: Yok pek değil 😁

Minji: İyi. Peki hangi sınıftasın?

Seni bir kerecik sevmek isterdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin