14.Bölüm

143 17 2
                                    

Lana: Ha....hayır! Emin olmanı sağlayan ne?

Bu cümleyi söylerken belimden aşağı soğuk sular akıyordu.

Yoon Gi: Çok belli ediyorsun.

Lana: Saçmalama o benim kardeşim!

Yoon Gi: Üvey kardeşin hemde aynı kanı bile taşımıyorsunuz.

Lana: Yok öyle bişey, hayal görüyorsundur.

Duygularımı belli etmemek için gülmeye başladım. Ne yapacağımı bilemedim çok gerilmiştim.

Yong Gi: Ben salak değilim Lana her şeyi görüyorum.

Lana: Ya yemin ederim yok bişey.

Yoon Gi: Merak etme söylemem hiç kimseye.

Lana: Ci..cidden çok mu belli oluyo?

Yoon Gi: Sonunda itiraf ettin! Yok merak etme. Bir haftadır gözlemlediğim için farkettim.

Lana: Hiç kimseye söylemezsin değil mi?

Yoon Gi: Söylemem ben öyle biri değilim.

Lana: Taehyung bilmiyor değil mi?

Yoon Gi: Yok söylemedim ona.

Lana: Ha iyi rahatladım. Peki sence karşılıklı mı ?

Yoon Gi: Bak bence bunları bugün konuşmayalım, biraz bekleyelim.

Lana: Neden?

Yoon Gi: Sorunun cevabı sana düşündüğünden daha fazla zarar verebilir.

Bu cümleden sonra yanımdan ayrıldı. Acaba ona güvenmekte iyi yapmış mıydım? Zaten artık çok geçti. Soruma cevabı beni merakta bırakmıştı "sana düşündüğünden daha fazla zarar verebilir". Ya benden hoşlanıyordu ve bu sorun yaratabilirdi, yada benden hoşlanmıyordu ve bu aramızı soğutacaktı. Çok kararsızdım 😥

Sonraki gün Tae'ye pek yanaşmadım sadece arada merhaba dedim o kadar. Ama son gün başından beri nasıl olacağını biliyordum.

Öğretmen: Bugün oryantiring yapacağız. Her grubun haritadaki belirlenen yerlere gidip bayrakları toplamaları gerekiyor. Anladınız mı?
Günün sonuna kadar zamanınız var. Bu aktivite bitince Seul'e geri döneceğiz.

Aktivite başlamıştı, Minji ve Yoon Gi birbirine yardımcı olmak için el ele gidiyorlardı. Ama Se Min ve ben çok yavaştık arkada kalıyorduk. Yarım saat boyunca yürüdük ama bir bayrak bile bulamadık.

Se Min: Durun! Biraz ara verelim! Tükendim!

Lana: Bu sefer haklı. Biraz dinlenelim.

Yoon Gi: Biz yorulmadık. En iyisi ikiye ayrılalım, benle Minji sizde birlikte olun.

Taehyung: Olur!

Minji: Şu telsizle haritayı alın bizde bir tane daha var. Sonra girişte buluşalım.

Se Min eşyaları alıp çantasına koydu. Çifte kumrular gittikten sonra dinlendik ve başka bir yoldan gittik. 3 saatten daha fazla zaman geçmişti ve sadece 10 üzerinde 3 bayrak bulmuştuk.

Se Min: Of! Ben çadırlara dönücem! Bıktım yoruldum ve her yerim ağrıyor!

Lana: İyi git biz devam edeceğiz.

Taehyung: Gitmeden önce bize haritayı ve telsizi ver.

Se Min: Hepsi Lana'nın çantasında.

Seni bir kerecik sevmek isterdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin