15.Bölüm

169 23 14
                                    

Hala birbirimizin kollarındaydık. Hiç bişey düşünmüyordum sadece o anın tadını çıkarıyordum. Taehyung iki yanağımdan tutup gülümseyerek bana baktı.

Taehyung: Yağmurun altında bile çok tatlısın.

Lana: Sende öyle ☺️.

*Bip! Biiip!*

Annemin arabası bulunduğumuz park yerine gelmişti. İkimizde hızlıca birbirimizden ayrıldık.

Anne: Aramalarıma cevap vermeyecekseniz telefonlarınızın neye yaradığını söyler misiniz?

Taehyung: Özür dilerim duymadık.

Anne: Hem niye yağmurun altındasınız? Çabuk arabaya binin.

Yol boyunca aklımda sadece o an vardı. Çok güzeldi. Sonunda bende sevebilecektim. Ama ondan hoşlandığımı nerden anladığını merak etmiştim. Ya Yoon Gi ona söylemiş, yada kendi anlamış olabilirdi. Arabada hiç kimse konuşmuyordu, sadece Taehyung ile ben bakışıyorduk. Bazen bir gülücük atıp kafasını çeviriyordu. Ona cidden deliler gibi aşık olmuştum.

Anne: İyi misiniz arkadakiler?

Lana: Evet niye sordun?

Anne: Bilmem bugün bir garipsiniz.

Annemi unutmuştum ve tabi bundan sonra olacak sorunları. Acaba yakınlarımıza söylemeli miydik? Söylesek nasıl karşılık verirlerdi? Bunu kabul ederler miydi? Şimdilik sadece ben Taehyung ve Minji arasında kalmasını istiyordum.

Yemeği yiyip banyo yaptıktan sonra odama geçtim. Yatağıma uzandım ve tavana bakarak boş boş düşüncelere daldım.

Taehyung: Girebilir miyim?

Lana: Tabi, gir.

Bana doğru koşup yatağıma atladı. Her zamanki gibi aptal aptal gülüp tatlı yüzüyle bana bakıyordu. Bende ona daha az hevesli bir şekilde gülümsedim.

Taehyung: Noldu? Neyin var?

Lana: Bilmiyorum...aramızda olanların doğru olmadığını sende biliyorsun.

Taehyung: Öyle deme. Aynı kanı taşımıyoruz. Hem ben seni çok seviyorum ve diğerlerinin öğrenip bundan ne düşüneceği umrumda değil. Hiç kimsede buna karşı gelemez.

Lana: Yinede diğerlerin ters bakışlarından korkmuyor musun?

Taehyung: Hayır.

Lana: Ailemiz öğrenirse ne yapacağız?

Taehyung: Şimdilik bunları düşünme.

Lana: Ama Taehyung...

Beni susturmak için kollarına aldı.

Taehyung: Beni deli ediyorsun. Sadece bir süre böyle kalalım.

Lana: Ama...

Taehyung: Şşşt konuşma.

Birbirimizin kollarında yatağa uzanmıştık. Çok rahat ve sıcaktı. Nefesini hissedebiliyordum. O kadar rahattım ki dayanamayıp uyuya kaldım.

Sabah uyandığımda burda değildi. Okulda olacaklardan endişeliydim.
Taehyung beni durağa kadar eşlik etti. Birlikte olsak bile çaktırmamak için ayrı gittik okula.

Taehyung: Lisedeki hiç kimseye söyleme tamam mı ?

Lana: Sadece ikimiz arasında mı kalıcak? Ben Minji'ye söyleyeceğim.

Seni bir kerecik sevmek isterdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin