Ik denk dat ik toch iets meer votes ga vragen, anders kan ik elke dag gaan schrijven. Niet dat ik dat niet graag doe.... Maar dr bestaat ook nog school en huiswerk :( Im sorryyyxxxxxx
Ik merkte dat er wat spanning in het huis was. Mam en pap hadden vaker ruzie. Daardoor zat ik veel bij Linda. Linda is ouder dan mij. Ze huurt samen met haar ouders de kamers bij ons. Linda was als een zus voor me. Ze hielp me met alles. Zij was de eerste ''buitenstaander'' die ik over mijn gevoelens vertelde. Ze ging er heel goed mee om. Maar ik was toch bang. Dat ze weg zou gaan en het aan iedereen door zou lullen. Dat gebeurde niet. Op een zekere dag ging de bel. Daar stonden mevrouw Rinsen en Daan voor de deur. Nou, wat was ik daar blij mee zeg... Niet dus. Hij keek me niet eens aan en liep meteen langs me door de keuken in. 'Nou ook hallo.' Zei ik nors. 'Ik ga weer naar boven.' Ik liep de trap op. Netjes klopte ik op Linda's deur. 'Kom maar.' Ik stapte binnen en liet me op haar bed vallen. 'Hij is weer hier.' Linda draaide zich meteen om. 'Ik ga even drinken halen. Jij ook?' Ze giechelde. 'Tuurlijk, waarom niet.' Linda liep de kamer uit. Ik hoorde beneden een deur dichtslaan. Er liep iemand de trap op. Mijn moeder kwam binnen. 'Wat is er nu aan de hand liefje?' Ik liet me weer plat vallen. 'Niks.' Mijn moeder wreef over mijn been. 'Oke, ik moet je iets geven van Daan.' Ze overhandigde me een briefje. Netjes in een envelop.
Mijn moeder verliet de kamer in ging ook snel terug naar mijn eigen kamer. Ik opende nieuwsgierig het envelopje en begon met lezen.
Lieve Jessie,
ik heb nog nooit zo'n mooi meisje gezien als jij. Het is misschien stom om via een briefje te zeggen maar... ik vindt je wel leuk. Zou je mijn vriendin willen zijn. Ik ben je nooit vergeten Jessie.
Xdaan
'Zo zo, heeft mijn zusje een briefje gekregen. Van haar geheime aanbidder.' Ik keek geschrokken op. Linda stond in de deur opening en grijnzde van oor tot oor. 'Het is van Daan.' Binnen twee passen was Linda bij me. Ze pakte het briefje uit mijn hand en las het voor. 'Wat schattig. Dus jullie zijn een stelletje?' Ik werd rood. 'Ik heb het toch niet geantwoord.' Linda stond op pakte een vel papier, krabbelde er wat op en vouwde hem dubbel. 'Zo, deze gaat naar Daan.' Ik wilde het briefje uit haar handen grissen maar Linda rende alweer naar beneden. Ik kon haar niet bijhouden. Ik hoorde haar zeggen dat het van mij was. Ik sloeg mezelf voor mn kop. Soms wou ik dat Linda hier niet was. Dan was Daan al lang naar boven gekomen. Ik ging lang uit op mijn bed liggen. Een zacht klopje haalde me uit mijn gedachte. Ik keek op. 'Hhoi.' Stamelde ik. 'Hey, leuk briefje.' Zei hij meteen. Ik kleurde rood. Waarom moest ik nu weer blozen. Ik weet niet eens wat Linda erin heeft gezet. Dat is t hem juist. In mezelf praten lost het probleem echt niet op. 'Dus je vindt me leuk?' Vroeg ik onzeker. 'Sinds de eerste keer dat ik je heb gezien. Toen ik je in de supermarkt tegen kwam wist ik het weer zeker. Jij bent van mij.' Reality check... Ik ben van hem? Wat bedoelt hij daarmee? 'Wat bedoel je daarmee?' Ik kwam naar me toe. 'Precies zoals ik het zeg. Je bent van mij. Als er ook maar een jongen je met één vinger durft aan te raken, krijgt hij problemen met mij.' ik schrok een beetje van zijn reactie. 'Waarom doe je nu zo bezittelijk. In de supermarkt moest je zeker twee minuten nadenken over wie ik was. Dus maak me dit niet wijs, hoe leuk ik je ook vindt.' Ik sloeg mijn armen over elkaar heen. Daan kwam dichter op me staan en pakte mijn gezicht tussen zijn handen. 'Het spijt me Jessie. Ik wilde je toen niet meer herinneren, omdat ik anders weer hopeloos verliefd op je zou worden.' Hij drukte een klein kusje op mijn lippen. Ik kreeg het helemaal warm. 'Wat.. waaro...' Meer kon ik niet zeggen. Mijn mond werd gesnoerd door zijn kus. Dit keer een lange. Hij liet mijn gezicht los en sloeg zijn armen om mijn middel.
Na een dik uur klopte er iemand op de deur. 'Jah?' Mijn moeder kwam binnen. 'Daan, je moet naar huis toe.' Ik keek naar Daan. 'Ik kom zo.' Mijn moeder verliet de kamer weer. Daan stond op en pakte mijn hand. 'Wil je mijn vriendinnetje zijn?' 'Heel graag.' Antwoorde ik. We gaven elkaar nog een dikke kus en hij liep de deur uit. Wat we die middag hebben gedaan? Gekust, gepraat en nog eens gekust hahaah. Ik kende hem nu veel beter. Logisch na een half uur intensief praten. Ik zag dat het donker was geworden. Ik deed mijn pyjama aan en kroop in bed. *klop*klop* 'Jaah?' Antwoordde ik opgewekt. 'Zo zo, dat klinkt blij, ik geloof dat ik vanmiddag wat smakgeluiden hoorde.' Linda deed alsof ze aant het zoenen was. Ik moest lachen. 'Vertel op, wat hebben jullie uitgespookt?' Ik zette mijn pokerface op. 'We hebben vooral gepraat.' 'Je weet dat je pokerface er zo uitziet.' Linda trok een raar gezicht. Ik schoot in de lach. Ze kroop naast me in bed. Na een half uur praten, vielen we in slaap.
2 Votes voor meerxxx
JE LEEST
Geslacht
Fiksi RemajaDit is het levensverhaal van Jessie (21). Jessie was anders dan de rest. Ze was niet tevreden met wie ze was. Ze wilde iemand anders zijn. Iemand van het andere geslacht. En na eindelijk 3 jaar, is ze wie ze altijd had willen zijn.