TAEHYUNG P.O.V
Aku bangun seperti biase dan memandang ke arah jam.Haih..dah pukul 6.30 ke? Ahhhh!!! Malasnye nak pergi sekolah hari ni,aku taknak tengok muka Jungkook dan Jin bermesra.Aku cemburu tahap maksimum kot...Taehyung mengeluh lantas mandi.(Haih! Kte malas nk pergi sekolah,pergi jugak..∪ˍ∪)Pukul tepat 7 aku sampai sekolah,aku nampak Jimin sedang berjalan seorang diri.Aku pelik kerana die selalu pergi sekolah sama2 dengan Jungkook tapi hari ni tidak pulak? Mereka bergaduh ke?Aku terus pergi ke arah Jimin yang sedang murung bagaikan pelanduk rindukan bulan.
"Hoi!!"terjah aku.Jimin hampir terjatuh kerana aku menerjahnya.HAHAHAHAHA..Jahatnya aku..
"Apesal termenung jauh? kenapa kau jalan sorang ni? Mana Jungkook?"soalku pelik."Aaaa..tak..aku tidak pergi rumah die hari ni..aku bangun lewat,aku pergi dulu,jumpa nanti!"ujar Jimin lantas berlalu pergi meninggalkan aku yang tgh confuse."Bangun lewat? Sejak bila pulak die boleh bangun lewat ni?"soal diri aku sendiri.JIMIN P.O.V
Aku bangun dari tidur dan memandang jam masih lagi awal.Baru pukul 5 pagi.Memang awal...Aku termenung memikirkan pasal Jungkook.Dia....dia betul2 akan tinggalkan aku ke esok?Aku mengeluh sedih lantas mandi dan bersiap siap bukan untuk ke sekolah tapi ke rumah Jungkook kerana jam menunjukkan pukul 6.30.Aku ingin pergi ke lihat rumah Jungkook sebentar.Hanya sebentar walaupun tidak jumpa dengan Jungkook.
Selepas 15 minit aku sampai depan rumah agam Jungkook.Aku tak menafikan yang Jungkook memang anak orang yang sangat kaya.Dia sempurna tapi dia terlalu rendah diri sebab tu aku suka kawan dengan dia.Sedang aku memrhatikan rumahnya dan kenangannya,aku ternampak ada bayang yang ingin keluar dari tingkat atas sekali.Aku tahu tu Jungkook.Aku cepat2 berlari dari situ dan pergi ke sekolah secepat mungkin.Aku taknak Jungkook nampak aku,aku taknak nampak air mata dia jatuh.Air mata dia sangat berharga.Dia sentiasa sedih sepanjang masa,aku nak dia sentiasa gembira.Aku yakin..dia pasti akan gembira pada masa hadapan.
Aku sampai di sekolah 1 minit sebelum pukul 7.Aku berjalan jalan memikirkan Jungkook.Macam mana aku nak jelaskan dekat mereka nak2 Taehyung.Aku kenal Taehyung,dia akan cari jawapan kalau dia rasa ada benda yang dia tak pasti.Dan aku yakin,saya tak mampu simpan lama2 rahsia awak Jungkook."Hoi!!"terjah Taehyung.Aku hampir terjatuh kerana terkejut Taehyung menyergah aku. "Apesal termenung jauh? kenapa kau jalan sorang ni? Mana Jungkook?"soalnya pelik.Tersentap hatiku mendengar pertanyaanya. "Aaaa..tak..aku tidak pergi rumah die hari ni..aku bangun lewat,aku pergi dulu,jumpa nanti!"ujar aku lantas aku berlalu pergi.Aku taknak dia tanya yang bukan2 lagi.Aku kena simpan rahsia ni selagi mampu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JIN P.O.V
Aku mengejutkan Jungkook,Jungkook bangun dan senyum kepadaku.Aku senyum sedih kerana malam ni kali terakhir kami bersama.Dia...satunya adik aku yang paling cute dan bunny.Tiada yang boleh gantikan tempatnya.Aku tak sedar air mata aku jatuh di pipi.Jungkook menuju ke arahku dan mengelap air mataku."Hyung..jangan la nangis.Hyung pun dah janji dengan Kookie takkan nangis lagi."ujarnya sedih.Aku mengangguk dan pengang tangannya."Kookie,walaupun kookie jauh,ingat.kookie adalah satu satunya dongsaeng hyung.I love you."ujar Jin sambil senyum manis.Jungkook mengangguk dan memeluk kemas aku.Aku dapat rasa bahu aku basah.Ye..dia menangis.Si comel aku menangis juga..Aku membalsas pelukannya.Aku betul2 taknak berpisah dengan dia..Tapi...aku tak boleh halang dia,ni untuk masa depan dia..Nenek dah tak ada,hanya dia yang paling aku sayang selain mummy dan daddy.Ya Allah..kau tolonglah aku,aku nak bersama dengan adik aku semula.Aku taknak dia jauh dari aku..Aku taknak!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
I hope you guys enjoy it..Sorry about my any mistake..Take care of you and thank you read this chapter.Muahhss.. ̄ε  ̄
YOU ARE READING
If I Told You// kth x jjk //✔
Romantiek"Jungkook!!! Cepat laa!!!"-Puan Jeon "Nyeong..Iruman Jeon Jungkook imnida.Hope we can be friendly with me."-Jungkook "He's cute."Taehyung Jangan terlalu gembira dengan sesuatu pertemuan,kerana ia akan mengundang kesedihan.Adakah dengan pertemuan mer...