WRESTLEMANIA 33

128 5 6
                                    

Hejka!!!

Nadal nie mogę uwierzyć co się stało poprzedniej nocy. Jestem taka szczęśliwa 😊, że John oświadczył się Nikki. 💍❤

Następne.... 

Bardzo dobrze, że wygrał Seth Rollins, bo nienawidzę Triple H i Stephanie. :-)

Do tego...

Mój faworyt Roman Reigns (oczywiste 😏) wygrał i jestem z niego bardzo dumna.

Kolejnie...

Uwielbiam Naomi 😻,  więc bardzo dobrze, że zdobyła pas. Mogła wygrać też Becky ale zostawmy tak jak jest.

Później...

Super, że wygrał Dean. Chociaż z tego co widziałam nie był faworytem, ale ja od początku wiedziałam, że wygra.

Potem...

Lubię Randy'ego, więc od początku byłam za nim (nie lubię Wyatta 😒) i gratuluję 🎊 mu wygranej.

I na końcu tych dobrych wiadomości 📰...

Wygrała Bayley!!! Byłam za nią i Sashą, ale udało jej się obronić pas. Bardzo się cieszę ☺.

I teraz te złe wiadomości 📰 😢😡

Dlaczego wygrał Aj Styles? No pytam się?! Jak ja go nie lubię 👎. Wkurza mnie. 😔 Cały czas kibicowałam Shanowi😓, ale no trudno... Trzeba się z tym pogodzić...

Następnie...

Nienawidzę Kevina Owensa. Już wolę Chrisa i właśnie dlatego byłam za nim. Szkoda...  😒

Kolejno...

No myślałam, że Cesaro i Sheamus wygrają.  Lubię ich jako zespół. Bardzo dobrze 👍 razem walczą ;-).
The Hardy Boyz nie powinno wygrać 😡.

I na końcu...

Nadal się dziwię, że przegrał Goldberg.  Nie mam nic do niego, więc powinien wygrać, bo jest lepszy od Brocka!!! Ugh....

Innych walk nie będę opisywać...  😂
-----------------------------------------------------------
Wszystkie imiona pogrubioną czcionką to osoby, które wygrały swoje walki!!!

A dla was kto powinien wygrać w poszczególnych walkach? Napiszcie!!!
Dla mnie ta Wrestlemania była udana, chociaż ta walka pomiędzy Johnem i Nikki, a Mizem i Maryse powinna być dłuższa. Ale nie była, aż tak zła :-).  Więc piszcie jak wam się podobała ta gala no chyba, że jeszcze jej nie oglądaliście.

Kolejny rozdział już w weekend. :-) 💙

KOMENTUJCIE!!!

LAJKUJCIE!!!

OBSERWUJCIE!!!

Do zobaczenia! 😍🌈

Trudne życie wrestlerkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz