"Uykucu"

3.3K 161 10
                                    

Derin'den

D:"Efendim Burcu"

B:"Neredesin sen? İki Saattir seni arıyorum "

D:"Burcu sakin Seul Sahne Sanatları okulundayım Kayıt oldum"

B:"Vay, sen okula gir beni evde tek başıma bırak oldu yazdım bunu bir kenara sen bi eve gel çikolatalarının kahvelerinin hepsini yiyip içeceğim görürsün sen hıh"

D:"Ya ya sakın onlara karışma, elini bile süreyim deme;yemin ederim eve geldiğimde başını şişiririm senin akşam uyutmam!!!"

B:"Allah korusun karışmıyorum ben seni çekemem he bu arada sizin okulun yanlarında üniversite var mı"

D:"Aaa bende onu diyecektim bizim okulun yan tarafında üniversite var"

B:"Vallaha mı?"

D:"Vallaha! şu an son dersteyim on beş yirmi dakika sonra evde olurum ben merak etme"

B:"Tamam canım kapatıyorum ben bay bay"

Kapattığımda bir saat konuştuğumu ve hocanın derse girdiğini ve herkesin beni izlediğine yemin edebilirim hocaya dönüp şirince gülümsedim kız hocasıydı ve kıçını zor kapatan elbise giymişti ağzındaki sakızı patlattığın da bana laf sokacağını anlamıştım zaten hep böyle olur'

Kıçını zor örten hoca:"Tatlım sen bir saattir kimle konuşuyorsun anlamadığımız bir dile erkek arkadaşınla mı evine mi çağırmış seni"

D:'Bunu dediğinde sınıftaki herkes gülmüştü bana.O*uspu mu deme ye çalıştı şimdi bu' "Pardon hocamda size ne demeli kıçınız zor kapatan bir etek giymişsiniz burası okul (bunun türkçe söylemiştim ve o evin adını unutum) ***** değil tamam ben sizin bildiğiniz o kızlardan da değilim" çantamı alıp hıza dışarı çıktım kapıyı çarpmayı da unutmadım tabi ki de eve geldiğimde kapıyı çaldım kapıyı heyecanla Açan bir adet Burcu gördüm "Ne oluyor kızım ne bu sevinç"

B:"Kabul edildik yarın bizi saat sekiz de Big Hit entertainment'ine bekliyorlarmış bizi bir grupla tanıştıracaklar mış ve kötü olanda bizi ayıracaklarmış"

D:"Bu ne saçmalık ayırmak da ne demekmiş tamam neyse yarın görürüz kim olduğunun benim çok uykum var"

B:"Uykucu" bana dil çıkartıp odasına gitmişti bende çok durmayıp uyumaya gittim'

Derin'den

Sabah uyandığımda duşumu alıp saçımı dalgalı yaptım elbisemi giydim

Sabah uyandığımda  duşumu alıp saçımı dalgalı yaptım elbisemi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indim Burcu da hazırlanmıştı ve gerçekten güzel görünüyordu

Cidden çok güzel  görünüyordu evden çıktık Burcu'nun yeni aldığı arabaya bindim tabiki ben sürecektim Çünkü ben daha dikkatli sürüyordum Şirketin önüne geldiğimizde arabadan indik içeriye girdiğimizde bir adam yanımıza gelip adımızı sordu bizde sö...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cidden çok güzel görünüyordu evden çıktık Burcu'nun yeni aldığı arabaya bindim tabiki ben sürecektim Çünkü ben daha dikkatli sürüyordum Şirketin önüne geldiğimizde arabadan indik içeriye girdiğimizde bir adam yanımıza gelip adımızı sordu bizde söyledik beni takip edin dediğinde bir kapının önünde durduk üstünde BTS yazıyordu adam içeriye girdi

Manajer:"Çocuklar grup arkadaşlarınız geldi kızlar hadi girin içeri"

D:'İçeri girdiğimizde donup kaldım on altı kişi vardı yuh artık Burcu ya döndüm o ise bana sırıtıyordu biliyordu işte '

Manejer:"siz tanışırsınız artık"

D:"BURCU"

B:"E-efendim canım arkadaşım"

D:"Biliyordun demi"

B:"Hhehehe yani"Ondan uzaklaştım ne yapacağı beli olmaz dı çünkü

D:"Gel buraya Burcu" 'kafasını iki yana sallayıp duruyordu' "Gel lan" benden iyice uzaklaştığında bir çocuğun arkasına saklandı bende onun arkasından gittim tabi' "Burcu seni elime bir geçirirsem" arkasında dolandığı çocuğu ittim Burcunun üzerine atladım "Bunu biliyordun ve bana söylemedin öylemi Burcu kim kurtaracak şimdi seni söyle bakayım"

B:'Çantamdaki ETTİ Karamı çıkartıp önünde tutum' "Bu var"

D:"Çikolata sakın kurtuldum sanma evde görüşeceğiz senle" çikolata dansı yaptım Burcu bu halime güldü ittiğim çocuğa baktım hala yerde oturmuş bana bakıyordu ona şirince gülümsedim "İttiğim için özür dilerim....."

03.04.2017 Tarihinde Yazılmış

Saat: 23;56

20.08.2018 Tarihide düzenlenmiştir

Saat: 8;23

BTS De Bir Kız( Final'e son 1-2 bölüm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin