"Bağırma lan veriyoz"

1.3K 89 0
                                    

Derin'den

Kalktığımda akşam olmuştu bu gün ne günü ya off telefonuma baktım 18 haziran babalar günü anney bu gün babalar günüymuş ya la hemen bilgisayarımı kaptığım gibi Abimi aradım açmadı it bilgisayarı kapatım aşağı indim çocukların yanına oturdum Beş dakika sorna Abim aradı burda açamazdım bahçeye çıktım ye telefonu açtım"Abi bana babamı ver"

A:"İnsan bir beni sorar iyimisin diye Eşek sıpası"

D:"Neyse ney yav babamı ve banğ"

A:"Bağırma lan veriyoz"

Babam:"Kızımm"

D:"Babaa seni çok özledim"

B:"Bende seni kızım napıyorsun orda seni televizyonda gördük yine zehirli karışımını Bİr adama içiriyordun"

D:"Baba o istedi napa bilirim ki ee O it sana bir şey aldımı babalar gününde ben unutmuşum takvime bakınca gördüm bu günün babalar günü olduğunu yoksa sen beni bilirsin ben asla almamazlık yapmam sana"

B:"O eşek bana bir şey alır mı hiç bak ne yaptı bana benim hiç kullanmadığım parfum var dı ya Abin de onu almış odamdan bide paket yaptırmış bana kazıklıyor bide "

D:"Türkiye'ye geldiğimde sana istediğin her hangi bir şeyi alacağım babacığım ee burdan bir şey istiyormusun gönderim sana takım elbise flan he ne dersin"

B:"Sen onu bunu boş verde sevgili yaptın mı gız sevdiğin biri var mı"

D:"Ya baba ya aslında var güvenerek çıktım ama cidden aşk güzel bir şeymiş ya baba utanıyorum of"

B:"Babadan hiç utanılır mı hiç hı ah kızım hiç huyundan vaz geçmiceksin değilmi"

D:"Valla baba ben ve huyumdan vazgeçmek hiç sanmıyorum"

B:"Bak Annen seninle konuşmak istiyor canım"

A:"Kuzum nasılsın iyimisin orda yemek yiyormusun aç kalma bak seni zayıf görmek istemiyorum bir tanem"

D:"Anne merak etme ee ne zaman doğacak en son bir ay sorna doğacak demiştin"

A:"Bir ay sorna doğacaklar yani temmuzun on dokuzunda çok heycanlıyım kızım senin de burada olmanı istiyorum şirketten izin alamazmısın"

D:"Denerim anne O abime söyle deki Babana hediye almazsan seni öldürecekmiş de o plesteyşın'ını parcalarım direk bunu ona söyle yani tamam sizi çok seviyorum kendinize iyi bakın görüşürüz hadi öptüm"

A:"Bay bay kuzumm"

D:'Telefonu kapattım arkamı dönmemle çığlık attım Jungkook bana beni öldürecekmiş gibi bakıyordu noluyo leyn' "Niye öyle bakıyon hayırdır"

JK:"Kimdi o"

D:"Siyene" Sinirlendirmek için söylemiştim sinirlendi de hihi

JK:"Sevgilin di demi sadece benimle oynuyordun"

D:"Ne saçmalıyon be sen!"

Suga:"Ne bu gürültü niye bağırıyorsunuz?"

JK:"Ona sor benimle sadece oyun oynamak için çıkmış"

D:"Kanıtın var mı Jungkook"

JK:"Duydum birini öptüm hadi görüşürüz dedin"

D:"Ailem le de mi konuşamıyacağım Jeon Jungkook"

JK:"A-ailen mi "

D:"Hıı Ailem yani beni boşa suçladın Kook benimle sadece oyun oynamak için çıkış mış öyle olsa bile seni başımdan def ederidim Gel buraya şapşal" kollarıma gelince ikimizde birbirimize sarıldık sornada gidip uyuduk

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

BTS De Bir Kız( Final'e son 1-2 bölüm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin