Sabah
Derin'den
Sabah beni güzel uykumdan uyandıran kişi Jungkook tu ona uykulu gözlerle baktım
JK:"Hadi elini yüzünü yıka aşağı gel yemek yiyeceğiz"
D:"Hıhı tamam "Kookie gittiğinde bende yataktan kalkıp saçımı dağınık topuz yaptım gardırop ın önüne giyeceğim kıyafeti seçtim
(bot yerine spor ayakkabı düşünün çanta küpe yok)
Kıyafetlerimi giyip aşağı indim herkes masada oturmuş birbirleriyle uğraşıyorlardı sandalyeyi çektim herkes bana bakıp yemeklerine döndüler masaya kafasını koymuş gözleri kapalı bir Suga vardı onu uyandırdım yoksa aç kalacaktı benim gibi uykucu olan Suga vardı tek Suga çarpazım da oturuyordu önümde ise kookie benim yanımda Jin onun karşısın da Jimin Namjoonun karşısın da J Hope onun karşısında da V oturuyordu her neyse yanağımda acı hissetmemle karşıma çevirdim bakışlarımı yani Kook a yanağımı sıkıyordu elline vurdum.
Yemek Bitmiş herkes koltukta oturuyorlardı telefonumun çalması ile masada ki telefonumu elime alarak kimin aradığına baktım Burcu arıyordu aramayı yanıtladım
D:"Efendim Burcu?"
B:"Derin yanıma gelir misin"
D:"Bir şey mi oldu neden çağırıyorsun beni?"
B:"...."
D:"Tamam geliyorum"
V:"O Burcu muydu?"
D:"Evet beni Exo nun evine çağırıyor ve sizinde gelmenizi istedi"
J-Hope:"Hım tamam kalkalım o zaman istikamet Exo nun yurduna yeyy!"
D:Exo nun yurduna geldiğimiz de ben zili çaldım Burcu kapıyı açınca sımsıkı sarıldım ona o da bana sarıldı nedense üzgün görünüyordu neden acaba
B:"Derin bu *Yutkunur* sana gelmiş"
D:"Bana mı? Kimden?"
B:'Bu verdiğim kutu ve içindekiler seni daha da üzecek kardeşim' "Berk Can dan hani karşılıksız aşkın dan"
D:"Vallaha mı?"
B:'Başımı salladım hiç bir şey den haberi dahi yoktu. O kutuyu açtıktan sonra harap olacaksın be kardeşim be seviyorsan içinde saklarsın sevgini fotoğraf çekip te başkalarına veremezsin ah be kardeşim'
D:'Sevinçle kutuyu açtıktan sonra Berk Can ile onun sevgilisini gördüm yüzümdeki gülümseme Silindi gözüme tek o resim takılmıştı uyurken ki resim idi o yapmamıştır değil mi? ben onu sevdiğim halde bilerek bunu yapmamıştır "Bunu yapmış olamazsın " bir anda kapıyı açıp merdivenlerden hızla inmiştim arkamdan Burcu bağırmıştı üyeler bize anlamsız bir şekilde bakarken ben çoktan dışarı çıkmıştım bile koşuyordum ta ki biri beni belimden tutana kadar ağlamaktan yüzünü göremiyordum '
Suho:"Şhhh sakin ol"
arkadaşlar yanlışlıkla bir bölümü sildim bana yardımcı olur musunuz eski oy una geri döndürebilir miyiz şu bölümü oy 59 idi yardım edin sizi seviyorum
06.04.2017 Tarihin de yazılmış
20.08.2018 Tarihinde silindiği için tekrar yazılmış düzenlenmiştir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS De Bir Kız( Final'e son 1-2 bölüm)
Fanfictionİki yakın arkadaş, Burcu ve Derin. Burcu bir umutla Güney Kore müzik yarışmasına arkadaşının haberi olmadan Derin'i de içine alarak yarışmaya katılır. Ama kazanacaklarını düşünmez. Burcu'ya gelen bir mesajla hayatları değişen iki arkadaş Güney Kore...