Burcu'dan
Derin için gerçekten çok endişeleniyordum iki yıl önce Hazal hanım sayesinde kafasına kocaman bir sopa yemiş hafızasını kaybetmişti çocuklarla olan anısını kaybetmişti Doktor ne kadar geçici olduğunu söylese de hafızası daha gelmemişti biz de zorlamamış üstüne daha fazla gitmemiştik
Hazal ablanın anlattığına göre eski sevgilisi takıntılı psikopat Hazal ablaya onu öldüreceğini ve bir çok şeyler yapacağını söyleyerek tehdit etmiş Derinde eve başında şapka bol elbiseler ile gelince Hazal abla eline aldığı sopa ile Derin'in kafasına indirmiş sopayı ve Şu an Derin ne sevdiği çocuğu ne de BTS'i tanıyor sevdiği onlarla zaman geçirdiği günlerin hiç birini hatırlamadı.
Araba durduğunda inmiş kapıdan geçerken poz vermiştik istediğimde buydu bütün insanların gözleri bizim üzerimizde olmasıydı ben etrafa gülücükler saçarken Derin somurtup duruyordu Derin aynı Derin Hafızasını kaybetse de bu huyu asla değişmemişti içeri girdik bize ayrılan masaya oturduk etrafa bakarken yan masada oturan BTS'i gördüm bir birleriyle konuşuyor hayranlara el sallayıp gülümsüyorlardı endişe ile oraya bakıyordum. Derin nereye baktığımı merak etmiş olacak ki merak edip oda yan tarafına bakmıştı ben bunu engelleyememiş'idim tanımış mıydı?"
Derin'den
Burcunun da dediği gibi gözler bizim üzerimizdeydi ikiz kardeşler gibi giyinmiştik bunu seviyordum ikiz gibi giyinmeyi Burcu'ya baktım endişeli gözler ile yan tarafına bakıyordu. Merak etmiştim açıkçası yan tarafa kafamı çevirdiğimde sadece masada birbirleriyle konuşup gülen ve hayranlarıyla konuşan yedi erkek görmüştüm kimdi onlar Burca neden endişe ile oraya bakıyordu? Tanıdığı birimiydi uzun saçlı olanı ile göz göze gelmiştik yüzündeki gülümsemesi gitmişti yerine derin bakışlar gelmişti neler oluyordu cidden hiç bilmiyordum birden hepsi buraya bakmaya başlamışlardı. Kafamı hızla önüme çevirdim
Taehan:"İyi misin Derin?"
"İyim Taehan"
Aradan biraz zaman geçmiş şarkılar söylenmiş danslar yapılmış O yedi kişi bile danslarını yapmıştı ama garip olan şu ki danslarını ve şarkılarını söylerken gözleri benim üzerimdeydi beni tanıyorlardı galiba sıra ödüllerde'idi
Sunucu kız:"Merhabalar Mama Ödül törenine hepiniz hoş geldiniz biliyorum hepiniz heyecanlısınız sizi daha fazla bekletmeyelim değil mi?"
Sunucu erkek:"Evet o zaman daha çok puan alanları çağıracağız bu gün bir değişiklik yapalım dedik neyse başlayalım o zaman"
Ekranda herkesin grup ismi çıkmıştı BTS ve Black&White arasında gidip geliyordu en sonda Black&White da durmuştu
Sunucu kız:" Kazanan Black&White!"
kadın sözünü bitirmez Burcu'dan büyük bir çığlık koptu biz kazanmıştık Burcu heyecanla sahneye çıkarken ben normal bir şekilde çıkmıştım "Zarif bir şekilde"
Burcu:"Öncellikle Angel'lerime çok teşekkür ederiz siz olmasaydınız bu ödülü alamazdık bir çok zorlu yollardan geçtik başımıza gelmeyen kalmadı. Şimdi BLACK'IN size verdiği sözü gerçekleştirelim"
"Artık versen de ben söylesem isteklerini he.. Boğazımı temizleyip mikrofonu dudaklarıma yaklaştırdım " Bunu kendim seçmek yerine sizin seçmenizi istiyorum buradaki herhangi biri olsun seçin onunla dans edeceğim"
Bazı fanlar BTS'in ismini bağırırken diğer fanlar ise Dongjun ile dans etmemi istiyorlardı." Bit dakika el kaldırın daha çok olanı seçeceğim BTS diyenler ve Dongjun diyenler" BTS diyenler daha çoktu "Peki BTS nerede?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS De Bir Kız( Final'e son 1-2 bölüm)
Fanfictionİki yakın arkadaş, Burcu ve Derin. Burcu bir umutla Güney Kore müzik yarışmasına arkadaşının haberi olmadan Derin'i de içine alarak yarışmaya katılır. Ama kazanacaklarını düşünmez. Burcu'ya gelen bir mesajla hayatları değişen iki arkadaş Güney Kore...