"P-pışık ney o ne demek lan"

1.1K 89 7
                                    

Derin'den

Önüme döndüm gerçekten çok pis bakıyor ya korkmadım değil birden elimdeki telefonu çekince neye uyradığımı şaşırdım bir şey yapmadım birden kafama dank etti lan orda Kuzenimle cicimli bicimli konuşmuştup hızla yerimden kalkıp Kookienin yanına gittim elindenki telefonu tam alacakken havaya kaldırdı

D:"Lan... versene telefonumu yah Jungkook"

JK:"Kiminle mesaj laşıyordun sabahtan beri"

D:'Gözümle Burcuyu işaret ettim anlamadı ama'

JK:"Gözlerini oynatıp durma aç şu telefonunu"

D:"Pışık oldu gözlerim doldu yok ya başka ben senin telefonunu kurcalıyomu hiç yok"

JK:"P-pışık ney o ne demek lan"

D:"Ver de açim demek" gerçeği söylimde vermesin telefonu

Ser:"Yalan atma lan hemen gözümün içine iyi bak, ben de buna inanacak, verecek göz var mı? demek ama bizimkinin gözünde Nah veririm demek Jungkook"

D:"Lan senin ben ebeni......................... anladın mı OR****ç*****" tam yine sövecekken Burcu ağzımı kapatmıştı Jungkook'a dönerek benimle mesajlaşıyordu dedi

Annem:"Derin ayıp ama kızım hiç yakışıyormu sana küfür etmeki!!"

D:"Anne şu gıcık oğluna bir şey söyle yoksa yemin ederim evdekinden beter ederim onu Serkan abi ben seni kaç defa uyaracağım dayak yemek hoşuna mı gidiyor ne anlamadım ki ben seni Bir daha benim işlerime burnunu bile sokma Okey"

EV

Eve geldiğimizde direk olarak Duş aldım pıjamamı giyip yatağıma kendmi attım sabah uyandığımda Evde çok kötü bir bağırma sesi  ile uyandım Allah aşkına  kim sabah sabah Bağırma sesi ile uyanır ki tabiki ben ne güzel elin kızları oğulları sabah kuş sesi ile uyanır biz bağırma sesi ile uyanıyoruz ah yataktan kalkıp üstümü giydim

Bu gün Kore'ye gidecektik burdaki son günümüz idi bizim aşağı indik Gürültünün kaynağı Tabiki de Hazal ve Serkan idi yine ne yaptılar acaba derken Annem  ve Babam Ege ile Yağmuru susturmaya çalışyorlardı lan bunlar bebekleri mi ağlatmışlar  Kapı ç...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gün Kore'ye gidecektik burdaki son günümüz idi bizim aşağı indik Gürültünün kaynağı Tabiki de Hazal ve Serkan idi yine ne yaptılar acaba derken Annem  ve Babam Ege ile Yağmuru susturmaya çalışyorlardı lan bunlar bebekleri mi ağlatmışlar  Kapı çalınca gidip kapıyı açtım Burcunun annesi babası abisi ve kendisi kapıda duruyorlardı onları içeri davet ettim Burcu ise bavulunu içeri taşıdı ve yere koydu bizde  Çiğdem teyze'nin arkasından içeri girdik Adnan amca ise Annem'den Ege'yi almaya çalışmıştı ama sadece çalışmıştı  alamayınca Yağmur'un yanına gitti onu kucağına alıp sevdi Çiğdem Teyze de.

Ege'yi kucağına aldı itiraz bil etmemişti Sapık seni Berk abi de Serkan abimin yanına oturmuştu   bizde Burcu ile masayı kurduk tabi bu sefer hiç itiraz etmemiştim Burcu'nun bana yardım etmesine sofrayı hazırlamamız bittiğinde herkez masaya oturdu uçağımız Saat 12:30 da kalkacaktı şuan saat 11:30 idi yemeğimi bittirdim ve ayağa kalktım Burcu da benle kalktı tabaklarımızı yıkayıp sepete koyduk sorna ise odama çıktık dolabın üstündeki bavulumu aldım kıyafetlerimi büküp içine koydum bükme işi bittiğinde makyaj mazemelerim parfümlerim takılarımı kutuya koydum ve bavulumu  kapatmaya çalıştık  ama yapamadık ben ellimle bastırıyordum....


                                                        DAVŞANIM BENİM AMA ÇOK TATLI BUNLARR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                        DAVŞANIM BENİM AMA ÇOK TATLI BUNLARR

Merhaba yeni bölümle karşınızdayım  aslında yarın yayımlıyacaktım ama dayanamdım ve bu gün yayımlamaya karar verdim  diğer yeni bölüm ne zaman gelir bilmeme artık  zaten bu günlrde hiç yazasım gelmiyor ama yazmaya devam ediyrum  bağzen defterime b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba yeni bölümle karşınızdayım  aslında yarın yayımlıyacaktım ama dayanamdım ve bu gün yayımlamaya karar verdim  diğer yeni bölüm ne zaman gelir bilmeme artık  zaten bu günlrde hiç yazasım gelmiyor ama yazmaya devam ediyrum  bağzen defterime bağzen de buraya yazıyorum ki yazdığım bölümleri unutmayayım gfhjdk neyse iyi okumalar 

SINIR:12-13 <3 

BTS De Bir Kız( Final'e son 1-2 bölüm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin