"kurallar bunlar"

3.6K 148 6
                                    

Burcu'dan

'Eve gelmiş; Eşyalarımızı almış grup evine gidiyorduk şimdi diyorsunuz ki. Bighit te olman gerekmiyor'mu.Niye SM desin çünkü,Bighit  entertainment'i ve SM entertainment'i bir anlaşma imzalamışlar ne imzası olduğunu ben'de bilmiyorum  eve geldiğimizde Chen bana odamı gösterdi Bir yatak vardı duvarlar mavi'idi duvarların Mavi olması hoşuma gitmişti çünkü ben vıcık renkler sevmezdim,Chen aşağı gidince ben'de kıyafetleri mi. Gardırop a koydum işim bitince aşağı indim konuşuyorlardı beni görünce sustular tabi .dokuz erkek'in arasında bir tek kız olan bendim! '

B:"Ne konuşuyordunuz bakayım"

Beakhuyn:"Grupta bir kız olduğuna göre seninde kuralları bilmen gerek"

B:"Ne kurallıy mış bu"

Suho:"Birinci kural:Eve  saat on bir civarında herkes evde olacak!"

Beakhyun:"İki eve erkek arkadaş; veya tanımadığımız  biri gelince bize haber verilecek!"

Chen:"Üç bizden habersiz bir yere gidilmeyecek!"

Lay:"Dört :ev dağınık olmayacak!"

Oh Sehun:"Beş:Her gün biri yemek yapacak ve bulaşık yıkayacaklar bundan her iki kişi seçilecek!"

D.O:"Altı:Beni sinirlendirecek;bir şey yapılmayacak hakaret gibi!"

Park Chanyeol:"yedi:Tabakta hiç bir yemek kırınıtı kalmayacak!"

Kai:"Sekiz:Kendi çamaşır larınzı kendiniz yıkayacaksınız!"

Xiumin:"Dokuz:Küfürlü konuşma olmayack!"

Suho:"Kurallar bunlar"

B:"Başka emriniz?  Xiumin beni kimse sinirledirmezse olmaz....Neyse başka yoksa ben odama çekiliyorum  iyi geceler" 'kural mış yesinler kural ınızı  sizin bu ne ya ben böyle yerlere düşecek miydim anam  acaba Derin ne yapıyordur Acaba arasam mı  aman yarın ararım şimdi uykum var benim İçime Derin kaçtı'

Derin'den

Son elbisemi de.Gardırop a koymuştum işim bitince aşağı indim üyeler kendi aralarında konuşuyorlardı  ben gelince susup ayağa kalktılar. 

Bts:"Merhaba biz BTS"

D:'Bağırmalarıyla korkmuştum ne yapıyor bunlar?beni öldürmeye mi'

RM:"Ben Kim-Namjoon  Bts Grubunun Lideri"

Suga:"Merhaba ben Min yoongi kısaca Suga"

Jin:"Ben Kim Seokjin bana Jin diye bilirsin"

Jimin:"Ben Park Jimin şey sana öyle davrandığım için üzgünüm"

D:'Bir şey demedim'

V:"Ben Kim taehyung Bana V diyebilirsin"

J-Hope:"Ben Jung Hoseok kısaca J-hope"

Jungkook:"Ben ise Jeon Jungkook kısaca Kook veya Jungkook"

D:"Bir şey diğeceğim neden bağırıyorsunuz ya  kuralları söylemenize gerek yok az da olsa tahmin ediyorum çünkü" herkes gittiğin de. Jimin de arkasını döndü tabi başı öne eğikti o kadar mı pişman olmuştu ya ben. inatçıyım ama kimseye kıyamıyorum ya koşarak sırtına atladım "Bu kadar çok mu pişmansın. Oppa" o da gülümsedi "Bende özür dilerim, Oppa o sözler için huh barıştık mı"

Jimin:"HIM hayır in sırtımdan!" 'Tabiki de şaka yapıyordum sadece gıdıklayacaktım hehehe sırtımdan indi  üzgün yüz ifadesi çok komikti'

D:"Neden ki iyi barışmayalım!  sana şunu söyleyeyim asla barışmayacağım senle! hıh" Birden belimden tutup.havaya kaldırdı ben daha ne olduğunu anlamadan;  beni öldüresiye gıdıklamaya başladı " ya J-jimin kahkaha b-bırak beni kahkaha " Bir anda ellerimi saçına geçirdim ( ne olur kızmayın bana)  beni bıraktığında,ellerimi çekmekle meşguldü üyeler bu halimize gülmüştü J-Hope bizi kameraya alıyordu  ellerimi saçından çektim  ellerimle saçlarını karıştırdım biraz düzenledim  kız olabilirdim ama iyi anlaşırdım  "Böyle daha güzel oldu Oppa"

Jungkook:"Hı güzel oldu"

D:"Jungkook Oppa niye öyle dedin"

J:"Ben senin oppan değilim"

D:"Niye sen benden büyüksün ama ne diyeyim Kook Kookie huh hangisi Oppa"

J:"Kookie de bana "

D:"Peki Kookie neyse benim uykum var ben kaçar"

05.04.2017 Tarihinde Yazılmıştır

20.08.2018 Tarihinde Düzenlenmiştir

BTS De Bir Kız( Final'e son 1-2 bölüm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin