Derin'den
Sabah gürültü yüzünden uyanmıştım gözlerimi açıp etrafa baktım Hazal bir o yana bir bu yana gidip geliyordu tabi gider sonuçta Amerika dan İstanbul a gelmem 13 saat 49 dakika sürmüş İstanbul dan Gaziantep e gelelim ise 1 saat 12 dakika toplam 14 saat 61 dakika sürmüştü ve ben bu kızı dövmezsem rahat etmeyecek tim Hazal benim uyandığı mı görünce odadan çıkmıştı bende arkasından koştum dışarı çıktığımızda nefes nefese kalmıştım Hazal durduğunda kimseyi umursamadan dövüşmeye başlamıştık ben yokken iyi çalışmış
H:"Tamam yeter ben senin gibi iyi. Dövüşemiyorum...Hatalıyım"
D:"Bence de yeter..Uh yoruldum bu arada iyi çalışmışsın neler oldu anlat"
H:"Vala bende bilmiyorum.. Ben eve geldiğimde Serkan ve kız arkadaşı kavga ediyorlardı nedeni galiba Serkan Arzu bir erkekle öpüşürken yakalamış yani görmüş gerisi böyle zaten"
D:"Şimdi Arzu ne zamandan beri ağabeyimin sevgilisi"
H:"Bir aydır"
D:"Bir aydır öyle mi ve sen beni arayıp haber vermedin kız arkadaşı olduğunu"
H:"Unutmuşum Vallaha"
D:"Kızın adresi Numarası varsa numarasını veriyorsun derdi neymiş bakalım...Ha bu arada Funda ile Melis i de çağıralım"
H:"Desene o zaman o kızı pastırma yapacağız diye" kahkaha atım Derin de bana katılınca ikimizde birlikte gülmeye başladık yoldan geçen iki yaşlı çift bize bakıp kafalarını iki yanlarına sallayarak
Yaşlı amca:"Bu zamane gençleri çok değişti artık yazık"
Yaşlı teyze:"Evet hayatım eskiden biz böyle Gülsek bizi sopayla döverler di şimdi öyle mi aileler bir şey yapamıyor"
Yaşlı amca:"Neyse biz gidelim"
D:'Gülmemizi kesip yaşlı çiftin arkasından bakmış tık' "Valla ben annemin yanında böyle Gülemem öldürürler valla "
H:"Ben o gün güldüm dayağı mı yedim oturdum"
D:"Tamam neyse hastaneye girelim" Hastaneye girip Ağabeyimin odasına girdik uyanmıştı yanına gidip koluna bir tane geçirdim
S:"Ne vuruyor sun be salak görmüyor musun"
D:"Benim tepemin tasını Attırma Serkan sevgili ha bir ay ha bana haber vermemek ha elimde kalırsın Serkan sevgilin olunca ilk bana söyleyeceksin"
S:"Küçük kardeşler ne zamandan beri Ağabeylerine vurup saygısızca konuşuyor küçük hanım"
D:"Bu zamandan beri Ağabeyciğim kesin o kız benim İdol olduğum için çıkmıştır seninle bana bak Serkan o Arzu denilen kız bu gün elimde kalacak Hazal kızları topla"
Kapı açılıp içeri Burcu girdi ona döndüm
D:"Hazal haber verdi demi"
B:"Evet ama kardeşin turp gibi maşallah ya Hazal sana bir şey soracağım?"
H:"Sor?"
B:"Sen beni kalpten mi götürmek istiyorsun!"
D:"Boş boş konuşmayın Burcu hazırlan gidiyoruz"
B:"Nere?"
D:"Bir kız dövmeye adı Arzu"
S:"Derin saçmalama hem sen niye bu kaçık kıza söylüyorsun sevgilim olduğunu vala delireceğim bu ailede bir tane de akıllı olmaz mı ya"
D:B:H:"Olmaz!"
S:"Biliyorum zaten"
D:"Biliyorsan niye soruyorsun hem sen de akıllı değilsin ki aklı olsaydın eğer bana söyler din sevgilin olduğunu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS De Bir Kız( Final'e son 1-2 bölüm)
Fanfictionİki yakın arkadaş, Burcu ve Derin. Burcu bir umutla Güney Kore müzik yarışmasına arkadaşının haberi olmadan Derin'i de içine alarak yarışmaya katılır. Ama kazanacaklarını düşünmez. Burcu'ya gelen bir mesajla hayatları değişen iki arkadaş Güney Kore...