"Cevap ver"

1.5K 115 1
                                    

(Türkçe konuşuyorlar)

D:"Sana ne oldu niye üzgünün"

B:"Üyelerle kavga ettik peki ya sen...Sen niye üzgünsün?"

D:"Kavga ettik neymiş dışarı çıkamazmışım Ailem bana bile izin verirken onlara ne beni biliyorsun en ufak bir şeyde bile sinirlenirim"

B:"Hım ee anlat bakalım ne oldu niye çağırdın beni buraya"

D:"Bu gün çok garipti nedeni şu Jungkook bana aşıkmış ne yapacağımı bilmiyorum"

B:"WOH cidden mi.. Bu güzel bir şey niye sevinmen gerekirken üzgünsün ki"

D:"Ay Burcu ben ilişki kadını değilim Ortaokuldayken bir çocuk bana beni sevdiğini söylediğinde ağız burun dalmıştım b-ben yapamam korkuyorum ya bırakırsa ya beni sevmiyorsa ya geçiciyse aşkı ne bilim ben bu güne kadar kimseyle çıkmamışken şimdi mi çıkıcağım abim gibi sevdiğim biriyle sevgili olmak hiç hoş değil cidden orda kendimi zor tuttum"

B:"Derin bak aşk çok güzel bir his sen sadece korkuyorsun o kadar bak bana ben hiç korkuyormuyum hıh kalbinin sesini dinle beynini değil neyse boşver bu konuları ne içer-"

D:'Telefonumu cebimden çıkarttım Namjoon arıyordu kesin anlamışlardı kaçtıımı' "Kahretsin bittim ben"

B:"Kim arıyor ki?"

D:"Namjoon"

B:"Ver ben konuşayım istersen hı"

D:"O aman daha çok sinirlenir boş ver ben açarım" 'Ellim yeşil tuşa gitti kaydırdığımda kulağıma koydum"

D:"Efendim"

RM:"Nerdesin sen! nasıl benim sözümü dinlemeyipte evden kaçarsın!"

D:'Ağlamamak için zor duruyordum' "İzin verseydiniz böyle olmazdı!"

RM:"İzi verseydim daha mı iyi olurdu ha"

D:'Burcunun telefonu da çaldı hah bir bu eksikti işte çok güzel oldu bravo bize'

RM:"Cevap ver!

D:'Ağzımdan bir hıckırık kaçmasıyla elimle ağzımı kapattım hızla telefonu suratına kapattım ama aramaya devam ediyordu telefonu kökten kapattım Burcuya baktığmda elindeki telefonu alıp ben konuştum' "Ya yeter artık bizi üzmeyi bırakın artık"

Suho:"Burcuya söyle eve gelsin"

D:"Gelmiyor napcaksın ben izin vermiyorum ona şu an gerçekten de ihtiyacım var Suho lütfen izin ver"

Shuo:"Peki  eve ihtiyacınız var mı varsa bu günlük gidebilirsiniz ev adresini veriyorum otelde kalmayın gidin oraya"

D:"Sağol Suho gerçekten Çok ama çok teşekkür ederim" telefonu kapatım mesaj gelmesiyle  mesajı açp baktım ******evine gitmemizi  söylemişti Burcu arabayla gelmişti içeçeklerimizi içip kalktıp kasaya gittik hesabı ödeyip o eve gittik***** evine geldiğimizde içeri girdik ben Chanyeol'un odasında uyuyacaktım Burcu ise Beakhyun odasında uyuyacaktı  yorgundum hemen gidip uyudum çok güzel kokuyordu vanilya karışımı çikolata kokuyordu hım en sevdiğim mıyışmadan edemedim  gözlerimi kapatıp uyudum gözlerimi açtığımda bir çift kol belimi sarmıştı dönmeye çalıştım ama daha da sıktı

BTS De Bir Kız( Final'e son 1-2 bölüm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin