"Sonunda kafayı yedi"

641 43 5
                                    

Derin' den

Sabah biri yanağımı,burnu mu,gözümü öpmesiyle uyandım tabi ki de bu Jungkook tu çok özlemiştim Suga yüzünden sevgilimle bile konuşamıyordum bana fazlalık demişti zoruma gitti aslında. Ah bunları düşünmek bile istemiyorum Jungkooku kendime çekip özlemimi güderdim....

Aşağıda yemek yiyorduk çocuklarda bu zamana kadar hiç konuşmadık ben masanın en ucra köşesinde Jungkook la beraber oturuyorduk ikimizde birbirimize bakıyor yemek bile yiyemiyorduk düşünün yani.

Tae:"Bizimle ne zaman konuşmayı düşünüyorsun?"

Namjoon:"Bir buçuk haftadır neredeyse bizimle hiç konuşmadın..Bir şey mi oldu?"

Jin:"Jungkook mu konuşturmuyor seni bizimle?"

Kookie:"Laf döndü dolaştı bana geldi ben öyle bir şey yapmam cidden bende görmedim hyunglarımla konuştuğunu neden böyle yapıyorsun."

D:"Jungkook hadi lunaparka ya da hayvanat bahçesine gidelim"

Jimin:"Şu an kaçıyorsun farkındasındır umarım "

Suga masadan kalkıp yanıma geldi ve kolumu tutuğu gibi bahçeye çıkardı kolumu kendime çekip kollarımı göğüsüm de birleştirdim başımı başka yöne çevirmiş konuşmasını bekliyordum.

Suga:"öhm..Ben sadece o gün fazla sinirliydim öyle demek istemedim çünkü biraz benden uzak durursan iyi olur diye düşündüm sen fazlalık değilsin biz yedi üye ile de iyiyiz sekiz üyeyle de ..Ö-özür dilerim söylediklerim için"

D:"Bitti mi..Bitmiş galiba o gün söylediklerin cidden kalbimi kırmaya yetti de artı da Yoongi ne düşündüm biliyor musun beni bu grupta istemiyor benim bir fazlalık olduğumu düşündüm benden sıkılmış olduğunu düşündüm ne yani insanlar hata yapamaz? mı unutamaz mı? ve yanlış söyledin ben senin dediğin gibi bir fazlalığım merak etme bu gruptan da en yakın za-"

Sözüm yarıda kalmıştı susmuş sadece Yoongi nin bana sarılmasına izin veriyordum

Yoongi:"Tamamlama sözünü sen hala BTS 'nin bir üyesisin ayrılmak yok beni affetmeye bilirsin ama gruptan çıkacağını söyleme cümleni tamamlama."

D:"Şapşal senin için gruptan ayrılamam bir kere anlaşmam var bir kere benim ayrılamam sizi bırakamam koca bebekler" Kollarımı kaldırıp bedenine kollarımı doladım bir kaç dakika sonra her her yerim de sızı hissettim bedenimizde bir kaç ağırlık vardı ee tabi bunlar çocuklardı nefes alamıyorum "Ulan ben bir kızım benim üstüm desiniz kalkın lan ah ölüyorum bu kim...Jungkook kalk üstümden ya ne duruyorsunuz nefes alamıyorum takın beni" siz istediniz çırpınmayı bıraktım derin nefes alıp nefesimi tutum ve gözlerimi kapatıp bekledim üstümde ki ağırlıklar gitmişti sonunda Bir kaç kişinin sesini duydum ağlama sesleri de geliyordu üstümden kalktıklarına göre oyun bitmiştir tutuğum nefesi geri bırakıp ayağı kalktım.

Hoseok:"Seni gidi yalancı seni demek bize oyun oynarsın ha gel buraya "

D:"Haksızlık ama bu Bir e karşı yedi olmaz ki ama bu"

RM:"Olur olur o da bal gibi olur"

Arkama bakmadan koşmaya başladım fakat nereden çıktığını bilmediğim taşa takılıp yere düştüm çocukların hepsi başıma toplanmış pis pis gülüyorlardı demek buraya kadarmış işim bitti. Çocuklar ellerini karnımda gezindirmeye başlamıştı yani gıdıklamaya gülmekten karnıma ağrılar girmeye başlamıştı

Sonunda beni bıraktıklarında derin bir nefes aldım beni bırakmalarına rağmen hala devam ediyordum gülmeye

Tae:"Sonunda kafayı yedi"

BTS De Bir Kız( Final'e son 1-2 bölüm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin