Budzi Mnie z Rana Dźwięk Budzika. Tak Dobrze Mi Się Śpi, Postanawiam Ustawić Drzemkę Na 5 Minut. Po Czym Zamykam Oczy i Odpływam w Krainę Morfeusza.
Godzinę później...
Otwieram Oczy Po Czym, Stwierdzam że Dziś Wyjątkowo Się Wyspałam. Postanawiam Zobaczyć Która Jest Godzina. O Nie!-Krzyczę W myślach. Budzik Nie Zadzwonił w Dodatku Mam 5 nieodebranych połączeń📞I 7 nowych wiadomości💬
3 Nieodebrane Połączenia Od Matteo 2 Od Niny. 3 Wiadomości od Niny. 4 od Matteo. Szybko Zbieram Się z Łóżka i Biegnę Do Toalety Się Uszykować.10 Minut Później Jestem Już Gotowa, Schodzę Na Dół i Biorę Do Ręki Śniadanie Po Czym Wybiegam z Domu. Biegne Tak Przez Następne 5 Minut, Po Chwili Wpadam Na Kogoś i Mam Spotkanie Z Ziemią...Słyszę Jak Ten Ktoś Się Śmieje Po Czym Mówi:
-Uważaj Jak Chodzisz.
Na Co Ja Nie Zostaję Obojętna, I wstając Odpowiadam Mu:
-Ha ha, Bardzo Zabawnę Wiesz. A Teraz Się odsuń Bo Już Jestem Spóźniona Do Szkoły.
-Ależ Proszę Bardzo-Powiedział Po Czym Zrobił Mi Przejście, Lecz Gdy Przechodząc Obok Niego Niechcąco Go szturchnełam. Po Czym Zauważyłam że Wypadły Mu Papierosy. Spojrzałam Się Tylko Na Niego i Zdążyłam Zobaczyć Jak Je Podnosi. Znów Zaczełam Biec, Tym Razem Byłam Ostrożniejsza. Po 10 Minutach Byłam Na Miejscu.Stoję Przed Drzwiami Klasy, Następnie Pukam Dwa Razy I Wchodzę Do Niej . Szybko Tłumaczę Nauczycielce że Zaspałam, Lecz Widać że Ją To Nie Interesuje. I Karze Mi Zaczekać Za Drzwiami Do Następnej Lekcji. Siadam Na Ławce i Czekam Na Dzwonek.
-Buu!!. Nagle Słyszę Za Mną Kogoś I Aż Podskakuję Ze Strachu. Odwracam Się Aby Zobaczyć Kto to, Się Tak "Świetnie Bawi".
-No Nie Wierzę! Znowu Ty?! Śledzisz Mnie Czy Jak?!
-Ha ha. Wiesz Nie Musisz Się Tak Złościć, Żałuj Że Nie Widziałaś Swojej Miny. Odpowiadając Na Twoje Pytanie, To Nie Śledzę Cię Jestem Tu Nowy I Będę Chodziły Tu Do Black'e. Odpowiedział I Lekko Zachichotał.
-Mhm,Okej. Powiedziałam Po Czym, Miałam Zamiar Iść Na Drugą Ławkę. Nie Wytrzymam Z Tym Gościem Ani Minuty Dużej. Lecz W Ostatniej Chwili Pociągnoł Mnie Do siebie, I dzieliły Nas Milimetry Od Siebie.
Niewiedziałam Co Się Dzieje, Spojrzałam w Jego Oczy Nie Ukrywam że Były Piękne.-A tak W ogóle To Jestem Simon.-Powiedział, Gdy Nagle Zadzwonił Dzwonek. Chwilę Po Nim Stałam z Nim Tak Jeszcze, Nie wiem Jak Nie wiem Dlaczego, Ale Poczułam Jakby Serce Zaczęło Mi Szybciej Bić. Gdy Nagle Z Tych Rozmyśleń Wyrwał Mnie Głos...
-Luna?! Co To ma Znaczyć?.
To Był Matteo...
☀🌙💧☀🌙💧☀🌙💧I Jak Wam Się Podoba Pierwszy Rozdział???❤. Dajcie Znać 💛Jutro Pojawią Się Dwa Następne. Ewentualnie Jeden Zależy Jak Się Wyrobie. Do Zobaczenia💋💋
CZYTASZ
Czy To Tylko Przyjaźń?~{Lumon}
FanfictionLuna To Zwykła Nastolatka, Pełna Energii, Radości i Pasji. Pewnego Dnia Jej Życie Zmienia Się o 180°. Poznaję Simona z Którym nie odrazu Się Zaprzyjaźnia. Co Jednak Się Stanię Jeśli, Poczują Do Siebie Coś Więcej Niż Tylko Przyjaźń? Co Jeśli Luna Zmi...