Vražda zrzavé Uršuly 2.čast

27 1 0
                                    

A je tu pokračování.. Jste napjatí?

Sára chvilku ucho přežvykovala v ústech a potom jej vyflusla. "Je moc tuhé a hnusné, stejně jako ona," prohlásila Sára a Kim už držela v ruce sekeru. "Teď si užiju já," prohlásila Kim a přešla k Uršule. Bloody a Sára přivázali Uršulu k okovům a zacpali jí pusu mechem.

Kim se rozmáchla u sekla jí jeden prst a po ním hned další a další a další. Krev se řinula po stěně a na podlaze se vytvářela malá loužička. Kim už usekla i poslední prst na noze. Teď byla na řadě Bloody. Přešla k Uršule a podívala se na svoje dlouhé nehty. "Neboj Uršulo, za chvilku bude po všem." řekla a mile se na ni usmála. Pak ji zarazila nehty hluboko do břicha, vytáhla ruku ve které svýrala její střeva. Pomalu si je dala do úst a začala je pojídati. Mlaskala a krev ji tekla z koutku úst, ale jí to nevadilo. Vypadalo to, že si velmi pochutnávala.

Když dojedla, olízla si prsty od krve a zamlaskala: "Pochoutka," konstatovala. Sára pobýdla Kim ať udělá to po čem tolik touží. Kim přistoupila k Uršule. Vrazila jí ruku do břicha a stoupala vzhůru pod žebry až k samému srdci. Uchopila jej do ruky a s potěšením jej vytrhla z těla ven. Chvilku ještě bilo, ale jen pár sekund. Uršula už byla mrtvá a už nemohla vidět co se dělo pak.

Kim měla ruku od krve, ale to jí vůbec nevadilo. Zvedla srdce do výšky a začala ho drtit. Krev jí stékala po obličeji a dopadala na její vlasy. Lila se jí do úst a ona pila. Polykala krev po plných doušcích a smála se. Kim tímto momentem byla v euforii slasti. Když už z srdce žádnou krev nevymačkala, začala jej trhat na menší kousky a v kládala je do úst. Pomalinku je jedla a polykala. Zdálo se, je jí to opravdu moc chutná.

Mezitím Bloody a Sára sundali Uršulu,  vyndali jí mech z úst a Sára vzala sekeru. Rozmáchla se a usekla hlavu od těla. Krev se rozlétla všude. Sára byla postříkaná od hlavy až k patě. Všude po podlaze byla krev. Sára vzala hlavu za vlasy a zvedla jí do výšky. "Dámy, omluvte mě. Jdu vařit guláš," řekla a už se chystala k odchodu. Bloody za ní zakřičela: "nezapomeň pozvat Boba!" Sára jen mlčky přikývla a odešla.

Kim dopapala svoje srdíčko a nechala Bloody ať si užije s tělem. Bloody se vrhla k tělu. Zakousla se do ramene a začala dychtivě sát. Krev jí tekla z koutku úst. Pila a pila. Když bylo tělo scvrklé jako rozinka, Bloody se odtáhla a utřela si pusu o rukáv svého trička.

Mezitím Sára udělal guláš, zavolala Bobovy, kterého pozvala na oběd a nabídla mu ať si s Uršuliním tělem dělá co se mu zlíbí. Bob s radostí souhlasil. Konečně Sára, Bloody, Kim a Bob seděli u jídelního stolu v kuchyni, jedli guláš z Uršulina mozku a popíjeli pivo. Po obědě Bob sešel dolů do sklepa. Vzal Uršulino tělo zabalil ho do pytle a odtáhl ho k sobě domů.

Následující den ve škole se všichni radovali. Bob krátce povyprávěl všem o tom, jak si s Uršulou užil a když byla plná jeho mrdek, tak jí hodil svým psům. Pak se slastí sledoval jejich bolestivé utrpení. Všichni jásali a oslavovali a na počest našich hrdinů se tento den, začal nazývat jako den krve. Policisté nikdy nevyřešili kdo vlastně Uršulu zabil a sami byli vděčný, že je hrdinové zbavili jejich utrpení.

Pohádky na dobrou nocKde žijí příběhy. Začni objevovat