" jongin na...ခု ဘယ္မွာလည္း..."
မီးေရာင္စံုမ်ားၾကား ကခုန္ေပ်ာ္ပါးေနတဲ့ မိန္းမေတြကို kaiတစ္ေယာက္ အရသာခံပီး ၾကည့္ေနသည္...ေဘးနားမွာလည္း မိန္းကေလးႏွစ္ေယာက္က သူ႔ကိုအီေနေပမယ့္ သူစိတ္မဝင္စားမိ...
ဖုန္းမီးလင္းလာတာျမင္လိုက္ေတာ့ လက္ထဲက ေဆးလိပ္ကို အသာခ်ပီး ဖုန္းကိုဖြင့္ျကည့္လိုက္သည္...
*devil*
ပို႔ထားတဲ့ စာကိုဖတ္ပီး ႏႈတ္ခမ္းတြန္႔ရံုျပံဳးလိုက္သည္...
" ကိုကို...ဒီေန႔ေရာ ဘာမွမလုပ္ပဲ ျပန္မွာလားဟင္...ဒီည...."
ဝုန္း!!!
" ငါဒီကိုလာတာ အိမ္မွာစိတ္ရႈပ္လို႔...ဒါမယ့္ မင္းတို႔လို မိန္းမေတြက ငါ့ကိုပိုစိတ္ရႈပ္ေစတယ္...ဒိုးလိုက္ေတာ့..."
သူေျပာလိုက္ေတာ့ အနီရဲရဲႏႈတ္ခမ္းကို တစ္ေထာင္ေလာက္ဆူကာ ေျခေစာင့္ပီး ထြက္သြာူတဲ့ပံုက တစ္ကယ့္စိတ္ပ်က္စရာ...
" က်စ္..."
ဆိုဖာေပၚ ျပန္ထိုင္ပီး လက္က်န္အရက္ကို ကုန္ေအာင္ေမာ့ေသာက္ကာ လက္ရွိသူ႔ေယာက်ာ္းDO Kyungsooဆိုတဲ့ ဘဲႀကီးအေၾကာင္း စဥ္းစားေနလိုက္သည္...
ရုပ္ကေတာ့ အသက္အရြယ္နဲ႔မလိုက္ေအာင္ ႏုပ်ိဳလြန္းသည္..ဒါမယ့္ သူကဇာတ္တူသား မစားေတာ့ သူ႔ႏုပ်ိဳမႈနဲ႔ အခ်စ္ေတြကလည္း သူ႔စိတ္ကို ဖမ္းမစားႏိုင္...အဲ့ဘဲႀကီးနဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ သူစိတ္ဝင္စားတာ တစ္ခုထည္း...အဲ့ဘဲႀကီးရဲ႕ ပိုင္ဆိုင္မႈေတြပင္...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" jongin na...ေနာက္က်လိုက္တာ..ထမင္းေရာ စားပီးပီလား..."
" ပီးပီ..."
Kyungsooတစ္ေယာက္ အံ့ဩလြန္းလို႔ အဲ့ေနရာမွာတင္ အေတာင့္လိုက္ မတ္တပ္ေမ့သြားမိသည္...ဒါ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ လက္ထပ္ပီး ပထမဦးဆံုး သူေမးတဲ့ ေမးခြန္းကို jonginျပန္ေျဖျခင္းပင္...အိမိေထာင္သက္တမ္း ၅လရွိပီ ျဖစ္ေပမယ့္လည္း jonginက သူလိုတာရွိမွသာ သူ႔ကိုစကားေျပာတတ္သည္...အျမဲ သူေမးတိုင္း သူ႔ကိုစိတ္ပ်က္သလို အၾကည့္မ်ိဳးနဲ႔တုန္႔ျပန္တတ္ပီး ဘယ္တုန္းကမွ သူ႔ကိုရွိတယ္လို မသတ္မွတ္ခဲ့...