"What"kata Lisha seakan tidak percaya bahawa dia akan dikahwinkan dengan anak kepada kawan mommy dan daddynya. "Mommy,Lisha tk kenal pun siapa laki tu"bantah Lisha "Lisha please for me" rayu daddynya iaitu Dato' Suhaimi "Mommy tahu Azmin is the best for you"pujuk Datin Kartina "Okey"kata Lisha.
Dato' Suhaimi dan Datin Kartina tersenyum manis. Begitu juga dengan Fahmi dan Fakrul. Isteri mereka berdua iaitu Sara selaku isteri pada Fahmi dan Qistina isteri pada Fakrul.
THE NEXT DAY....
Setelah selesai mandi Lisha segera bersiap. Baju kurung berwarna biru dihiasi sulaman manik di bahagian hujung lengan dan di bawah baju. Tudung sutera berwarna putih sudah dipakai oleh Lisha. Lisha segera ke arah tingkap rombongan untuk merisiknya telahpun sampai. Kemudian,Sara dan Qistina segera masuk ke biliknya.
"Lisha ni kenapa"soal Qistina "Tk ada apa lah"jawab Lisha lalu duduk di birai katilnya. "Nervous ke"usik Sara "No"nafi Lisha "Ni baru bertunang bukan nk kahwin tau"kata Qistina lalu duduk di sebelah Lisha begitu juga dengan Sara "Relax okey"kata Sara.
25 MINIT KEMUDIAN...
Pintu bilik Lisha terus dibuka oleh Datin Kartina "Ni lah Lisha"kata Datin Kartina pada mama Azmin iaitu Tengku Juwita "Cantik dia ni macam mommy dia"usik Tengku Juwita "Kamu ni lh kan"balas Datin Kartina. Sara dan Qistina segera bangun dari katil. Tengku Juwita segera mengambil cincin dari kotak cincin lalu menyarung cincin tersebut ke jari Lisha.
Lisha segera menyalam Tengku Juwita dan Datin Kartina "Sebelum aunty lupa Azmin nk jumpa kamu kt Kafe Teen"kata Tengku Juwita "Bila"soal Lisha "Lusa"jawab Tengku Juwita "Erm...okey"balas Lisha...
To be contunie😄😄
Typo mohon abaikan😉😉
Hope sudi vote and comments💞💞