SKIP
Setelah sampai di halaman Vila Lestari milik keluarga Tengku Fikri, Adam segera meletakkan kereta BMW miliknya. Kelihatan kereta milik Dato' Suhaimi sudah kelihatan.
Adam segera membuka pintu kereta untuk Lisha lalu mereka berjalan masuk ke rumah dengan keadaan tangan Lisha bersilang di tangan Adam. "Assalammualaikum" ucap Adam dan Lisha lalu membuka kasut. Mereka segera masuk ke dalam Vila Lestari.
"Pengantin baru dh sampai" kata Linda dalam nada yang agak bising. "Jealous lh tu sebab tk laku lagi" balas Adam "Tk baik lh" kata Lisha. Linda segera menjeling ke arah Adam. "Kubur tunggu abang" marah Linda lalu ke dapur. "See dia dh merajuk" kata Lisha "Biarlah" balas Adam.
Tengku Marina dan Datin Kartina segera keluar dari dapur. "Dh sampai pun" kata Tengku Marina. Adam dan Lisha segera menyalam tangan Tengku Marina dan Datin Kartina. "Sorry lh mama lewat sikit" kata Adam. "Daddy dengan papa mana" soal Lisha "Ada kt gazebo luar tu tengah borak" jawab Datin Kartina.
"Apa yang Lisha boleh tolong" soal Lisha "Tinggal sikit je lagi" jawab Datin Kartina "Adam, kamu pergilah join yang kt luar tu" arah Tengku Juwita "Alah mama, nanti Adam rindu kt Lisha" kata Adam lalu memegang tangan Lisha "Apa ni" jerit Lisha "Tk payah mengada" arah Tengku Marina.
Adam segera melepaskan pegangan tangannya. "Jaga Lisha tau" kata Adam "Dia kt dapur je bukannya pergi kt luar negara" balas Datin Kartina. Lisha segera memimpin tangan Linda lalu masuk ke dalam dapur. "Mengada betul dia tu macam budak kecik" kata Linda pada Lisha. Lisha hanya tergelak.
TBC
Stay tuned for next part
thanks for your support❤❤