Fashionable Boutique
Setelah pulang dari kerja luar di Melaka, Zaid segera bertemu Lisha di Fashionable Boutique. Seperti biasa Lisha akan sentiasa sibuk di butik. Zaid segera memakir keretanya di tempat yang disediakan lalu masuk ke dalam butik Lisha. Kelihatan Lisha sedang menyangkut pakaian di rak jualan.
"Hye" sapa Zaid "Eh Zaid. Hye" balas Lisha "Nampak busy" kata Zaid "Tk juga" balas Lisha "Jom kita pergi kt kafe area sini. Rindu nk borak dengan you" ajak Zaid "Sure. I ambil handbag I kt dalam dulu" kata Lisha "Okay" balas Zaid.
Lisha segera mengambil handbag miliknya di dalam pejabatnya. Sebelum Lisha keluar, terlebih dahulu dia menghantar pesanan kepada Adam melalui WhatsApp. Nama 'Husband😋💕' segera ditekan.
You
Abang, sayang keluar minum dengan kawan laki sayang time universiti tau. Jangan jealous cause my love only for youuHusband😋💕
Okay sayang, I trust youYou
Alright abang. TQHusband😋💕
Welcome sayang😙😙Lisha hanya tersenyum lalu memasukkan telefon bimbitnya ke dalam handbag miliknya yang berjenama Gucci. "Lama tunggu" soal Lisha setelah sampai di sisi Zaid "Tk lama juga. Jom lh" kata Zaid "Okay, jom" balas Lisha. Zaid dan Lisha sedang menikmati minum petang di kafe yang berdekatan di butik milik Lisha.
"How about your marrige" soal Zaid "Not bad" jawab Lisha "Husband you baik ke" soal Zaid lagi "Of course lh baik kalau tk I tk kahwin dengan dia" jawab Lisha lalu tergelak kecil. "Lisha, I want to say something to you" kata Zaid "What" soal Lisha.
"I tahu you dh kahwin and apa yang I nk cakap ni memang salah. Actually, I'm still love you" ucap Zaid. Lisha hanya mengeluh kecil. "Sorry Zaid, I tk dapat balas cinta you. You know right berdosa seorang isteri jika mencintai lelaki lain selain daripada suaminya sendiri" kata Lisha "I know it Lisha. Tapi tk salah kn I nk simpan hati kt you" kata Zaid "Zaid you ada semuanya tau. Rupa, akhlak, harta, kerja and I yakin ramai perempuan kt luar sana tu nk kt you" balas Lisha.
"But why bukan you" kata Zaid "Ni takdir Zaid. I kahwin dengan suami I sebab I tahu dia jodoh yang Allah tentukan untuk I" balas Lisha "I'm sorry cause tk nampak apa yang special about you time kita bercinta dulu" kata Zaid "Dh berlalu time tu. Now kita buka buku baru. You dengan I ada life sendiri okay" ucap Lisha "Okay Lisha" balas Zaid. Lisha hanya tersenyum. "Tk lama lagi kau jadi milik aku semula Lisha" desis hati Zaid.
Zaid kejam kn??
Sorry lambat update sebab busy lh😭😭
Sila vote and comments😚😚
Thanks to all my loyal readers😍😍😍