"Saya nk awak malam ni boleh" soal Lisha dengan menggoda sambil memainkan jarinya di leher Adam "Anytime for baby" jawab Adam lalu mencium bibir Lisha.
Adam segera menurunkan tali baju tidur Lisha, maka terserlah badan Lisha yang telah lama menjadi idaman Adam. Kelihatan puting milik Lisha sudah keras. Adam hanya tersenyum. "Dont look at me like that" kata Lisha "I'm yours and you are mine now" balas Adam lalu menundukkan badannya untuk menanggalkan G-string Lisha.
Adam hanya meneguk air liurnya melihat V Lisha yang sudah dicukur licin. Adam ingin bangun tetapi Lisha segera memegang bahu Adam. "Please, I need you right now" kata Lisha. Adam melihat Lisha lalu tersenyum. Adam segera mendekatkan mukanya lalu menjilat semahu-mahunya. "Ahhhhh....Ahhhhh" desah Lisha "I....want....more...." desah Lisha lagi. Adam segera menggigit perlahan biji kelentit milik Lisha. "Ahhhhhh" jerit Lisha sambil mencengkam rambut Adam. Adam segera berdiri menghadap Lisha lalu mencium bibir Lisha dengan rakus.
Lisha segera menanggalkan tuala yang dipakai oleh Adam. Adam segera menolak Lisha di katil lalu meniarap di atas badan Lisha. Aksi ciuman yang tergendala sebentar tadi disambung semula. Adam segera memasukkan juniornya ke lubang keramat Lisha. "Ahhhhh sakittttt" jerit Lisha lalu menolak badan Adam "Shhhhhh" kata Adam "Mula2 sakit tapi lepas ni sedap" kata Adam lagi. Lisha sudah mengalirkan air matanya.
Adam terus memasukkan juniornya ke dalam lubang keramat Lisha "Ahhhhhh" jerit Lisha. Adam segera mengeluarkan juniornya lalu memasukkan kembali. "Ketat sangat ni" kata Adam lalu menyambung semula. "Mmmmmmm....mmmmmmmm" desah Lisha. Bermula lah aksi tolak tarik junior Adam ke lubang keramat Lisha. Adam segera berbaring manakala Lisha terus ke atas badan Adam.
Lisha segera memasukkan junior Adam ke lubang keramatnya lalu menggoyangkan badannya. "Ohhhhh" desah Adam lalu memegang dua gunung milik Lisha. Lisha segera memasukkan dirinya ke dalam selimut lalu melakukan blow job.
Lisha segera memegang junior Lisha lalu menjilat di hujung junior Adam. "Ahhhhhhhhh" desah Adam "Faster sayang" arah Adam. Lisha segera meniup perlahan junior Adam lalu menjilat sekeliling junior Adam. Adam segera memegang kepala Lisha agar memasukkan juniornya ke dalam mulut Lisha. Setelah beberapa minit berlalu, Adam segera memancutkan air maninya ke dalam mulut Lisha. Lisha hanya menelan kesemuanya.
Adam segera duduk manakala Lisha duduk menghadap Adam dan kakinya dikangkang supaya junior Adam dapat memasuki ke dalam lubangnya semula. Adam menurunkan kepalanya untuk menghisap puting Lisha yang sudah lama keras. Puting kanan dan kiri dihisap bergilir-gilir. "Ahhhhhhhh" desah Lisha lagi. Lisha segera mencium leher Adam. Setelah hampir dua jam bertarung, akhirnya Adam dan Lisha telah mencapai klimaks. Lisha segera memeluk Adam "Thanks sayang" ucap Lisha "Thanks too baby" balas Adam lalu mencium lembut bibir Lisha.
Keesokan harinya, Adam dan Lisha telah bangun pada jam 9.30 am. Adam dan Lisha segera memeriksa telefon masing-masing. Di telefon milik Adam terdapat 18 missed call daripada 'Mama💕' begitu juga dengan. "Kenapa mama call ni" soal Lisha "Entah lh" jawab Adam lalu menelefon mamanya semula. Mode speaker ditekan.
"Hello, ma"
"Baru bangun yer"
"Sorry lh ma, semalam Adam dengan menantu kesayangan mama busy lh nk bagi baby baru"
Mendengar jawapan itu, Lisha segera mencubit tangan Adam. "Sakitlah" kata Adam "Padan muka" balas Lisha
"Kenapa kamu menjerit ni"
"Lisha cubit Adam, sakit"
"Kamu berdua ni lh kn"
"Kenapa mama call ni"
"Jam 10.00 am nanti jangan lupa pergi rumah mama nk bincang sikit. Parents Lisha pun datang sekali"
"Alright ma'am. Anything else"
"Best tk malam tadi? HAHAHAHA"
"Of course lh best ma"
Sekali lagi, Adam dicubit oleh Lisha.
"Okay lh mama bye"
"Bye"
*Talian Dimatikan*
"Awak ni tk reti nk malu lh" marah Lisha "Sorry lh sayang, terjujur kt mama pula" kata Adam lalu memeluk Lisha. "Now kita mandi wajib dulu then kita solat subuh okay. Saya mandi kt bilik air lain" arah Adam. "Okay" balas Lisha.
TBC
Okay tk ??
Wait foe more😊😊
Sila lh vote dan comments♥✨