Adam segera mencium lembut bibir Lisha lalu menurunkan kepalanya dari leher hingg pusat Lisha. "ermmmmmmm" desah Lisha sambil mencengkam cadar katil. Setelah melihat miss v Lisha, Adam segera tersenyum. "So wet lh sayang" kata Adam lalu menjilat kesemua cecair melekit di miss v Lisha yang telah dicukur licin.
"Ahhhhhhh" desah Lisha. "Please I.... want..... moreeee" kata Lisha tersekat-sekat. Lisha segera mengangkat punggungnya. Adam segera mengangkat mukanya semula lalu menghadap Lisha. "So naugthy lh you" kata Adam lalu mencuit hujung hidung Lisha.
Kemudian, Adam menurunkan kepalanya ke arah dada Lisha. Kedua-dua buah dada Lisha segera diramas oleh Adam. "Ahhhhh abang....please i want....it" desah Lisha. Adam segera menjilat puting kanan milik Lisha manakala puting kiri digentel menggunakan jarinya secara bergilir-gilir.
Adam segera mencium rakus bibir Lisha sambil meramas buah dada Lisha. Lisha pula sedang mencengkam rambut Adam. Adam segera melepaskan ciuman mereka. Dengan perlahan-lahan Adam segera memasukkan ereksinya ke dalam lubang keramat Lisha. "Arghhhhhhh" desah Lisha. Maka bermula lah aksi tolak dan tarik ereksi Adam ke lubang keramat Lisha.
Sengaja Lisha menyilang kakinya di atas badan Adam supaya dia boleh mengemut sehabis mungkin ereksi Adam. "Ahhhhhhh" desah Lisha dan Adam. Tangan Lisha segera memeluk badan Adam. "Abang.....sayang....nk lagi" desah Lisha.
Adam menurunkan kepalanya lalu menggigit puting Lisha lalu dihisap rakus. "Fresh milk baby" kata Adam dengan nada yang nakal "Nakal kn" kata Lisha lalu memegang bahagian depan badan Adam. Aummmmm six pack gitu.
"Abang....." panggil Lisha "Hmmmmn" balas Adam lalu meneruskan menghisap puting Lisha bergilir-gilir dengan lembut. "Sayang nk abang" kata Lisha. Mendengar kata-kata Lisha, Adam segera menghadap Lisha. "Nk abang eh" soal Adam dengan senyuman yang agak nakal. Lisha hanya tersenyum lalu menolak badan Adam supaya baring.
Adam segera memusingkan badannya sambil memegang Lisha agar ereksinya tidak keluar dari lubang keramat Lisha. Lisha segera meniarap di atas badan Adam lalu mencium leher Adam. "Ermmmmm" desah Adam sambil membelai rambut Lisha.
Sesekali Lisha bergerak, Adam akan mendesah kerana ereksinya masih lagi di dalam lubang keramat Lisha. "Sayang punya lubang ni sempit lh even abang dh jolok" kata Adam "Then nk longgarkan lh" balas Lisha "Sempit lh best boleh kemut" kata Adam lalu tersengih "Gatal lh abang ni" kata Lisha lalu mencium bibir Adam.
Lisha segera duduk di atas badan Adam lalu menghenjutkan badannya. "Ahhhhhhh" desah Lisha sewaktu Adam memegang buah dadanya. Lisha dapat merasakan yang terdapat cecair suam masuk ke dalam rahimnya.
Adam segera bangkit dari pembaringannya lalu mencium rakus bibir Lisha lalu menggerakkan badannya ke depan dan ke belakang agar Lisha dapat merasakan sensasi yang lebih. Lisha segera melepaskan ciuman mereka untuk mencari nafas lalu memeluk tubuh sasa Adam. "Sayang dh....tk.....tahan" desah Lisha "Wait sayang" kata Adam lalu membelai badan Lisha.
Adam segera berbaring setelah penat mengejarkan Lisha. Lisha segera meniarap di atas badan Adam lalu menurunkan badannya ke bawah sehinggalah sampai di titik kelemahan Adam. Lisha segera memegang ereksi Adam lalu melakukan blow job. Lisha segera menjilat ereksi Adam.
"Ahhhhh sayang" desah Adam sambil menutup matanya untuk menikmati betapa sedapnya bibir isterinya. Lisha segera menjilat dan mencium buah pelir Adam. Lisha hanya dapat memasukkan ereksi Adam ke dalam mulutnya separuh sahaja sebab ereksi Adam panjang lh.
Setelah itu, Lisha segera menghadap Adam lalu memasukkan semula ereksi Adam ke lubang keramatnya. Walaupun penat Lisha tetap menghenjut manakala Adam meramas buah dada Lisha. Lisha segera menggigit bibirnya.
Selepas lima minit berlalu, Lisha tertiarap di atas badan Adam akibat terlalu penat. Tangan Adam segera membelai lembut rambut Lisha manakala kepala dan tangan Lisha di dada Adam. "Thank you so much love" ucap Lisha "Thank you so much too baby" balas Adam.
Adam segera mencium lembut bibir Lisha. "I ove you husband" kata Lisha setelah ciuman dilepaskan "I love you too wife" balas Adam.
OMG!!!!
So cheezy duhhhhh😂😂
Anyway ok tk part ni😊😊
So sila lh vote and comments supaya lynn boleh menambah baik cerita ni☺☺
Thanks for your support😘💕
Stay tuned for next part😇💞