Seminggu kemudian,
Seperti yg telah dijanjikan mereka semua telah bersedia untuk kempen itu. Pengetua telah membuat perubahan pada kem itu melalui tempat. Sebelum ini, tempatnya disekolah tetapi pengetua tukarkannya menjadi di hutan. Para pelajar berasa gembira kerana dapat melakukan sesuatu yg sangat ganas berbanding dengan di sekolah bosan.
Gfriend pov.....
"Eunha! Ko dah dengar tempat dia?! " tanya yerin yg tergesa-gesa. "Dah! Dorang dah tukar kat hutan kan?! " kata eunha. "Yup! Mesti lagi seronokkan " kata yerin. "Sinb ko buat apa? " tanya umji. "Ak ni kan ahli kelab reporter kat skolah ni, jadi ak nak masukkan maklumat ni kat blog sekolah " terang sinb. "Ouh! Habistu, mesti ramai nak pergi kan? " kata umji. "Well, tengoklah siapa punya kerja " kata sinb bangga. Yg lain yg melihat hanya mampu berikan respon 😕
"Ak dengar taewoo pon akn pergi " kata yerin. Sowon yg mendengar terbatuk. "Bo? Dia pon nak pergi? Buat apa?! Sibok jer! " kata sinb pula. "Ish sinb! X baik kata saengnim macam tu " kata sowon. "Tapi unnie tau2 je lah sebab dia jungkook berhenti jadi pengawas! " kata umji menyokong sinb. "Memang lah tapi mesti ada suatu benda x kena dengan taewoo tu kalau x, x kanlah dia nak serang jungkook tiba2 " balas sowon. "Walau apa pon kitorang tetap bencikan dia! " kata sinb bersama dengan umji.
"Tapi!! Ada satu benda yg bagus kat taewoo tu! " kata yerin. "Bo? Apa benda yg bagus? " tanya umji. "Yg bagus nyer, sebab dia jungkook jadi makin smart doh! Hensem lagi dia yg sekarang berbanding dulu! " kata yerin sambil fangirling. "Ohhhh betullah!! " kata umji pula. Eunha pula hanya berdiam diri dari tadi dan dia masih teringat akn perasaannya terhadap taewoo. Adakah dia memang benar mencintai taewoo / disebaliknya. "Eunha, are you okay? " tanya sowon. "Bo? Nae! Eunha x apa2! " kata eunha.
"Kalau ada masalah jangan lupa bagitau kitorang " kata yerin pula. "Tentulah! " kata eunha. "Okay, dah jom masuk kelas " kata sinb. "Nae! " jawab mereka semua dengan ceria. #INI WAKTU REHAT#
Bts pov~~~
"Woi! Jungkook ak dengar ko berhenti. Apa jadi? " tanya alien a.k.a v. "Hmm.... ak pon dengar benda sama! Ko ada masalah ker? Kalau ada sharelah lah kat kitorang " kata rapmon pula. "Sebenarnya, ak rasa ada sesuatu yg pelik tentang saengnim baru kita tu " kata jungkook. "Wae? " tanya jimin. "Ak pom rasa benda yg sama sebab saengnim tu selalu kenakan jungkook! Macam ada benda x kena " kata suga. "Penyelesaian nya mudah jer! " kata jhope berlagak arif.
"Kalau ko tau sangat apa dia? " tanya rapmon. "Macam ak cakap senang jer! Mungkin saengnim tu ada dendam dengan ko kot! Sebab tengoklah dari rupa saengnim tu , dia macam x puas hati dengan ko! Entah2 ko curi barang dia kot " kata jhope sambil menari tarian unta yg direkanya sendiri. "Bo?! Jungkook ko sampai hati curi barang saengnim tu?! Kurang ajar nyer ko! Ak x pernah ajar ko benda bukan2 macam ni! " kata v mula berdrama. "Yah!!! Bila masa pulak ak mencuri! Mulut tu x de insurans ker apa hah?! Germnyer lah ak! " kata jungkook pula. "Jungkook dia lagi tua hormat sikit " kata rapmon.
"Arraso! " kata jungkook lalu berlalu pergi. "Lah! Merajok pulak dah! Apa yg ak dah buat? " tanya v. "Ko punya pasallah " kata suga pula.
To be continued......
Guys, part ni maybe bosan sikit sebab author x de idea tapi keep waiting cause many interest episode will come..... Please keep vote and comment and one more like i'm say just leave the typo....
YOU ARE READING
Lovely Sister
RomanceIanya kisah mengenai seorang yeoja yg bernama eunha yg selalu dibuli oleh kakak nya yg bernama yuju! Nak tau apa kesudahannya? Sila terus membaca!