~Jj vím, že je to normálně danajský dar ale, kdo by nechtěl být originální?~
Yato přemýšlel, přemýšlel a přemýšlel... ,,Jak můžu Hiyori pomoct?" mumlal si pro sebe. Normálně by to po 10 vteřinách vzdal, ale on přemýšlel... ON OPRAVDU PŘEMÝŠLEL. Po jedné hodině ho napadl geniální nápad. Bude jí ve stínu temném a tajuplném pomáhat.
Začal ji špehovat na záchodě, protože by ji mohl kdykoliv dojít toaletní papír. A myslel si, že ho Hiyori nevidí, když je hned před jejím obličejem a v ruce měl třívrství toaleťák. (=Vím, že jsem napsala, že jí pomáhá ve stínu temném a tajuplném.=)Potom ji osobně vařil dietní jídlo. Chutnalo jako z šesti hvězdičkové restaurace v Itálii. Prostě dietní krokety jsou nejlepší. (=Hmm... taky bych si dala. V mé nové knížce je kapitola, která tuto situaci vystihuje, takže si ji přečtěte. #reklama=)
Nyní přešel do fáze ,,lékaře", kde jí bude podávat léky. Přece už je ten zkušenější, je mu už 2000. Nikdo neví jak, ale Yato dokázal zaměnit projímadlo s černým uhlím.
Hiyori hloupá a naivní s plnou důvěrou vypila projímadlo. Od té doby už měla 2x průjem. Vtipné bylo to, že Hiyori nevěděla ani po tom, co vypila to projímadlo, že za to může Yato. Obviňovala z 2x průjmu nekvalitní toaleťák. (=Pozor, pozor! V mém malém imaginárním obchůdku prodávám svítící třívrství toaletní papír. #dvojitareklama=)
Dokonce ani Yato nevěděl, že za to může jeho inteligence. O týden později šla Hiyori na váhu. Měla 41 kilo. Před průjmem měla 50 kilo.
(=DIY jak zhubnout: najděte si kamaráda, který je jako Yato a ono to půjde samo.=)KONEC!
(=Poočkat... já jsem vlastně slíbila, že ty kap. budou o něco delší... Achjo...*dlouhé povzdychnutí*=)Když to Yato zjistil, zvedl ty své šunky a šel s Hiyori k zubaři. (=Ok, jak zubař souvisí s průjmem?=)
Hiyorin zubař se jmenoval
Tachibana Miku.(=Upozorňuji, že je to zubař, nikoliv zubařka.=) Když tam přišli, tak se Yato zeptal, proč má ženské jméno... To neměl dělat... Opravdu ne.Během zlomku setiny se z mužného dvacetidevátníka (=Přiznejme si, kdo po třicítce udává svůj pravý věk?=) se stala malá devíti letá ubrečená holčička. (=Nic proti malým dětem.=)
Začal jim tam vyprávět svůj smutný příběh. ,,Víte moje maminka chtěla, abych byl holka. Jmenuji se jako holka. Když jsem byl malý tak jsem musel nosit šaty, mít dlouhé vlasy," (=Haha... creepy Martin měl dlouhé vlasy.=) ,,hrát si s panenkama. Dokonce... dokonce jsem musel chodit s klukama." *náhle se rozbrečel* ,,Smutné bylo to, že si všichni na střední mysleli, že jsem holka." *vzlykání* ,,Mamka mě dokonce donutila převlíkat se v holčičí šatně. Ale byl jsem na to zvyklý, ale nejhorší bylo, když mě balili kluci. V té době se ze všech kluků na škole stali gayové aniž by to věděli. Přelomové období nastalo na vejšce. Odstěhoval jsem se od rodičů, koupil si nové oblečení, ostříhal si vlasy a místo toho, aby mě balili kluci, mě balily holky. Byl jsem nejšťastnější muž na světě. Nyní jsem ženatý a mám tři děti, Yukki, Yuri a Yuno."
Mezitím Yato usnul. Hiyori však napínavý příběh poslouchala. Zázrakem zapomněla na průjem a bylo jí dobře. (=HluHlu, pokud to teď čteš, tak bys to měla taky vyzkoušet.=)
Ach... Jak zázrační dokážou být zubaři. Spokojení odešli
domů. Hiyori si toho nevšimla, ale Yato se přestěhoval k ní domů a už tam týden bydlí. Dokonce spí ve stejném pokoji. Ten průjem, ale dokáže s člověkem zamávat. Yato s ní bydlel do té doby než si toho všimla, což znamená napořád... Doslova napořád... zázračným způsobem se potom Hiyori stala nesmrtelnou, ale to je jiný příběh.(=Kdybych to napsala teď tak přijdu o views. Muahahaha...Jak chamtivá dokážu být.=)
Po dvou týdnech, došli Yatovi peníze. To je to nejhorší, co se mohlo stát. Yato šel s Hiyori k jednomu opuštěnému zábavnímu parku. Uprostřed parku byl jeden skromný domeček... Z domu vystřelila, neidentifikovatelná věc.
Když se ta věc zastavila, vytvořil se mrak z cukrové vaty. Z mráčku se vynořila roztomilá středoškolačka. Ihned skočila po Yatovi.
Hiyori zmatená, nevěděla, co říci. Yato se svým ,,drsňáckým" výrazem, Hiyori řekl ,,My spolu cho-dí-me." Hiyori ještě více zmatená, ústa otevřená. Po
návraratu k životu se Hiyori představila ,,Ahoj já jsem Hiyori." ta druhá dívka,, Já jsem Kofuku." Potom Hiyori
Kofuku pošeptala ,,Upřímnou soustrast."
ČTEŠ
Noragami po mém
Hayran KurguAhoj, moje gramatika není moc dobrá... najdete-li chybu tak to odpusťte tomuto malému děvčátku. Jo a budou tam takové závorky (= Sem budu psát svoje komentáře.=)