Deel 1

319 14 0
                                    

Aurora pov

Het is 20:56 in de avond wanneer ik aankom in mijn nieuwe huis in Mechelen. Ik heb echt zin in een nieuwe start, en om alles wat in het verleden is gebeurd, achter mij te laten...

Flashback

Ik ben net terug van vakantie en heb zin om Justin weer te zien! Na 2 weken kan ik hem weer knuffelen, in zijn armen liggen en netflix met hem kijken. Omg ik heb hem zo gemist! Ik loop de oprit op en bel aan. Justin's moeder doet open."Hoi Aurora! Justin is in zijn kamer." Ik groet haar terug en loop naar Justins kamer. Ik klop op zijn deur en doe hem open. Ik zag Justin met een meisje op zijn bed... ZOENEND?! Justin schrikt op en trekt zich gelijk weg van het meisje. "AURORA?! NEE HET IS NIET WAT JE DENKT!" "EN WAT ZAG IK DAN NET?! JIJ ZOENEND MET DIE BARBIEPOP! HOE KAN JE MIJ DIT AANDOEN?!" "Nee Aurora laat me het uitleggen..." "NEE HET IS UIT!" Ik ren de deur uit naar buiten. Ik ga op een bankje zitten. Ik bartst gelijk in tranen uit. Naast Justin en Denise;mijn ibf, heb ik niemand.
Niemand kijkt echt naar mij op. Mijn moeder zei wel dat wij binnenkort verhuizen. Ik was er eerst best sad over vanwege Justin. Maar nu ben ik er best blij mee...

Einde flashback

We zijn bij ons nieuwe huis aangekomen. Mijn kamer is al ingericht enzo. We waren namelijk nog in Antwerpen om afscheid te nemen van iedereen. Tenminste, mijn ouders en mijn broertje dan. Ik had niemand.

Ik loop mijn kamer binnen en check mijn insta ff. 3 Dm's van Denise.

XdeniseX: Heyyy, ben je er al?

XdeniseX: Ik verveel me. Heb jij tips?

XdeniseX: Kom je morgen mee fietsen naar school?🙌

Me: Haha, ja ik ben er net. Tuurlijk fiets ik met je mee naar school!

XdeniseX: :)

Me: Ik ga slapen Denise, ik ben echt moe...

XdeniseX: Haha oke slaaplekker downiii💕 Oke grapje je bent bæ💖

Me: Haha ja joe💕

XdeniseX: Ja joe💕

Ik sluit mijn tel af en zet mijn wekker (aka grootste vijand). Op één of andere manier heb ik echt zin in school morgen! Met die gedachte val ik in een diepe slaap...

~~~~~~~~~~~

Het 1e deel van het boek! Wat vinden jullie ervan? Vote+comment is liefff🙌💕

One last time||Unagize FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu