Nathan pov
"Mijn punt is dat je de juiste keuzes moet maken." En met dat gezegd te hebben loop ik de meisjes wc uit. Damn ze is echt cute. Ik wil Rayan echt geen pijn meer doen. Hij is mijn beste vriend! Maar ik denk dat ik nu al een oogje heb op Aurora. Maar waarschijnlijk zijn Aurora en Rayan binnenkort wel samen. Hoe ga ik dan over mijn liefdesverdriet heen kunnen? Ik zie dat Aurora achter mij aan holt. Ze zegt niks. We lopen samen weer naar Rayan toe. "Man! Dat werd is tijd!" Ik zucht. "Kom, we gaan in attractie om daarna te kotsen!" Rayan en Aurora knikken enthousiast. Dit word nog eens een dag!
Rayan pov
We zitten in de trein. We zijn op weg naar Nathan's huis. Ik zit op Instagram. Allemaal foto's van mij en Aurora. Heef veel reacties zijn positief, maar ook wat negatieve reacties. Ik ben blij dat veel kijkers het mij gunnen, maar Aurora is mijn vriendin niet. Nog niet.... Wanneer moet ik het haar vragen? Rip ik weet het niet. En ik vind dat Nathan best vreemd doet na dat hij en Aurora naar de wc zijn geweest. Hebben ze soms.... Nee, dat kan niet! Nathan kan bijvoorbeeld niet zo maar de meisjes wc in lopen. Toch? Nathan zit best vaak naar Aurora te staren... Wat is er toch aan de hand?
Bij Nathan thuis
Aurora pov
Ik zit met Nathan op zijn kamer. Rayan is chips gaan halen en komt zo terug. Netals in mijn droom... "Dus... Heb je al met Rayan een video opgenomen?" Ik schud van nee. "We waren het wel van plan. Ik weet niet wanneer, maar het komt wel." Nathan knikt. "Heb jij een vriendin Nathan?" Nathan kijkt mij vragend aan. "En hoezo wil je dat weten?" "I don't know. Gewoon." Nathan grinnikt. "Haha nee ik heb geen vriendin." Zegt Nathan. Hij kijkt mij aan. Omg... Mooie ogen van jongens is mijn zwakte. Als die mij aankijken,laat ik alles toe. Nathan komt wat dichterbij.... Tot de bel gaat. Rayan! Omg...Als Rayan niet had aangebeld, had ik Nathan gekust... Nathan schiet gelijk overeind en loopt naar de voordeur. En nu weet ik het zeker.... Ik heb een crush op Rayan en Nathan...
_________________________Iemand regel plz kip voor mij🍗😂
JE LEEST
One last time||Unagize Fanfiction
FanfictionAurora is net verhuist naar Mechelen wanneer ze Rayan ontmoet. Zijn gaan steeds meer met elkaar om en ze besloten om met Rayan's beste vriend Nathan naar Bobbejaanland te gaan. Een verhaal vol liefde, verdriet, angst, vriendschap, stalkers en kip (...