Deel 36

93 6 1
                                    

Aurora pov

Het is ochtend. Wat er gister is gebeurd, ga ik nooit vergeten... Ik heb nooit geweten dat een jongen als Rayan je hart zo kan breken...Maar ik mis hem... Ik vraag me af wat ik had gedaan als Nathan er niet was. Gelukkig heb ik hem. Op dit moment kan ik niet zonder hem. En na wat er gister avond is gebeurd, is hij meer voor mij gaan betekenen. Wat moet ik doen als hij mij verlaat? Netals Rayan... Op dit moment besef ik mij één belangrijk ding...

Ik hou van Rayan....

Rayan pov

Het is ochtend. Ik zit in de woonkamer op de bank. Sophia zit naast mij. Het is stil. Ik staar voor me uit. Ik mis haar... Sophia verbreekt de stilte. "Dus...Heb je plannen vandaag?" Ik staar nogsteeds voor me uit. "Nee." Zeg ik kort. Ik voel dat ze haar hand op mijn bovenbeen zet. Ik krijg het warm van binnen. "Rayan...Luister, je kan niet heel je leven depressief blijven voor wat je hebt gedaan... Toen het uitging met Orlando, heb ik geleerd dat je door moet zetten en alles achter je moet laten..." Ik kijk Sophia aan. "Ik hou van haar Sophia..." "Dat weet ik Rayan. Maar ik denk dat ze je even niet meer wil zien..." Ik zucht. "Maak daar maar nooit meer van. Ze riep het nog keihard naar me. Dus het is wel duidelijk." Ze kijkt mij meelevend aan. Ik kijk haar diep in de ogen aan. Ik zet een hand op haar wang. Net als ik haar wil kussen, gaat de bel. Ik zucht en sta op. Ik doe de deur open. "Hey schatje patatje!" Nee...Niet nu... "Wat moet je toch van me Kimberly!" "Dat weet je toch? Ik wil jou." "Ga maar gewoon weg. Laat me met rust." Ze zet een stap dichterbij. "Je weet dat ik nooit op geef Rayan..." Ze drukt haar lippen op de mijne. Ik duw haar gelijk van me af. "Oh...Heb ik jullie verstoord?" Sophia staat aan de andere kant van de gang. Ze ziet er gebroken uit. "Sophia..." "Sorry...Ga maar verder..." Ze loopt snel de gang uit. Kimberly zit gewoon te grijnzen. "Vond je het lekker Rayan?" Nu ben ik woedend. "Fuck jou! Verdwijn uit mijn leven! Kom nooit meer naar mij toe!" Ik duw haar zo hard dat ze hard op de grond valt. "Auw!" Ik zie dat ze veel pijn heeft en bang is. "Als je nog één keer mij lastig komt vallen, ga ik aangifte bij de politie doen dat jij mij stalkt!" Ze heeft tranen in haar ogen van de pijn. "R-Rayan...Het doet zoveel pijn..." snikt ze. Normaal zou ik helpen, maar dat verdiend deze bitch niet! "I don't give a fuck Kimberly! Val dood!" Ik zwaai de deur met een klap dicht. Was ik misschien iets te agressief? Ik weet het niet... Ik ren gelijk de woonkamer binnen. Sophia zit daar een beetje gebroken op de bank. Ik ga naast haar zitten. "Sophia..." "Het geeft niks Rayan..." "Zij kuste mij, niet ik." "Ik zei toch dat het niks uit maakt..." "Ze is een gestoord meisje dat mij gewoon stalkt! Ik vind haar niet leuk!" "Raya-..." Voordat Sophia haar zin kan afmaken, druk ik mijn lippen op de hare. Na een paar seconden verbreek ik de kus. "Sophia...Ik vind jou leuk..."

_________________________

One last time||Unagize FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu