Gio pov
Wow.... ik heb het helemaal warm... Ik weet dat dit niet iets kan gaan worden, maar.... Ik denk dat ik gevoelens heb voor Aurora. Ik kan dit echt niet maken! Rayan is mijn beste vriend! Ik ken Aurora pas 2 uur! En zij zal mij toch maar niks vinden.... Ik zucht en pak nog een matras. Ik zie Melanie ook met matrassen lopen. "Zo zo... Dat werd eens tijd! Wat deed je in je kamer?" Ik kijk op. "Oh...Niks.." Melanie wiebelt met haar wenkbrauwen. "Stop maar tietje." Ze geeft mij een klap op mijn arm. "Auw!" "Lekker voor je." We barsten daarna allebei in lachen uit. We lopen naar beneden en zetten de matrassen op de grond. "Zullen we eigenlijk niet gewoon boven slapen dit jaar?" Zegt Job. "Ja maar Jezus Job! Moet ik weer naar boven! Iedereen grinnikt. "Luilak." "Hou je bek tietje." "Gio!" Ik grijns naar Mel. Zij kijkt nep boos naar mij. Ik grinnik. Ik ga naar boven en zet daar de matrassen neer. Melanie doet hetzelfde. We gaan weer naar beneden en gaan op de bank zitten. "Zullen we truth or dare spelen?" Stelt Ties voor. Iedereen stemt in. "Oke...Truth or dare aan Alex." "Truth." "Nooit een vriendin hebben of samen met Rayan zijn voor de rest van je leven?" Aurora lacht zich dood. Rayan kijkt nep boos. "Ik kies voor Rayan." Zegt Alex. "Oh Alex!" Zegt Rayan met een funny stemmetje. "Rayan! Je gaat vreemd met Alex waar je vriendin bij zit! Ga je schamen!" Zegt Shaquille. Aurora zit zich nogsteeds dood te lachen. "Oke Alex... Jou beurt!" Zegt Ties. "Truth or dare aan Aurora." "Dare." "Zoen Rayan waar iedereen bij is." Ik krijg een krop in mijn keel. Aurora kijkt Alex uitdagend aan. "Oke...Oke... is goed..." En ze drukt haar lippen op die van Rayan. Ik krijg een raar gevoel in mijn buik....Ben ik zo jaloers? Iedereen zit te fluiten en te juichen. Behalve ik. Ik staar wat voor mij uit. "Oke ik ben!" Zegt Aurora enthousiast.
Aurora pov
"Truth or dare aan Job." "Dare! Kom maar op!" Ik kijk Job grijnzend aan. "Doe de kabouter dans!" Iedereen begint te lachen. "Een dansje? Is goed." Melanie zet de muziek aan. Job begint te dansen. Iedereen barst in lachen uit. Als hij klaar is, gaat hij weer zitten. "Oke....Truth or dare aan Gio!" Gio kijkt op. "Hm? Wat?" "Zat je te dagdromen?" Gio word rood. "Nou...Truth or dare?" Vraagt Job ongeduldig. "Truth." Zegt Gio. "Heb je op dit moment gevoelens voor iemand?" Vraagt Job wiebelend met zijn wenkbrauwen. Gio begint te blozen. "Uh....Nee..." "Gio, ik ben niet zo dom om niet te zien dat je liegt." Gio kijkt naar de grond. "Ik zeg toch nee!" "Wil je ons misschien wat vertellen Gio?" Vraagt Melanie serieus. "Uh...." "Ben je op iemand die nu in deze ruimte zit?" Vraagt Alex voor de grap. Nu word Gio nog roder. "Gio? Is er iets?" Op dat moment gaat de bel. "De pizza's! Ik doe wel open!" Zegt Gio snel en rent naar de deur. Wat was dat net? Waarom werd hij zo rood?
______________________________
Nog een hoofdstukje omdat ik zo lief ben XD
JE LEEST
One last time||Unagize Fanfiction
FanfictionAurora is net verhuist naar Mechelen wanneer ze Rayan ontmoet. Zijn gaan steeds meer met elkaar om en ze besloten om met Rayan's beste vriend Nathan naar Bobbejaanland te gaan. Een verhaal vol liefde, verdriet, angst, vriendschap, stalkers en kip (...