Deel 30

102 6 0
                                    

Rayan pov

Het is maandag. School is helaas weer begonnen. Fuck mijn leven. Ik zit naast Aurora in de klas. We hebben geschiedenis. Mag ik dood? "Oke klas..Omdat jullie zo goed hebben gewerkt vandaag, mogen jullie je spullen opruimen en iets voor jezelf doen. Je mag praten." Oke...Ik mag die gast wel. Ik ruim mijn spullen op en kijk naar Aurora. Ze zit verdiept in haar mobiel. "Aarde aan Aurora, ben je daar nog?" Ze kijkt op. "Haha, ja ik ben er nog hoor!" Ik grinnik. "Wat was je aan het doen?" "Ik was aan het appen met Nathan. Hij zeurt dat er maar niks te eten is bij jullie thuis." Ik zucht. "Typisch Nathan." "Rip." Ik grinnik. "Ik word opeens veel herkend..." zegt Aurora zacht. "Het hoort erbij. Je krijgt haat, maar de echte Unarmy vind je geweldig! Ik heb veel mooie en liefe edits gezien van fanaccounts. Maak je niet druk." Ze glimlacht. "Ik hoor wel soms op straat: 'Jij bent toch Rayan's vriendin?'" Ik grinnik. "Je moet eraan beginnen te wennen." Iemand tikt op mijn schouder. Ik draai mij om naar Stacey. "Wat is er?" "Dit moest ik doorgeven naar jou." Ze duwt een briefje in mijn handen. Ik kijk verbaasd naar het briefje en vouw het open. Wat ik al raar vond, is dat er een hartje op was getekend. Aurora zit weer op haar mobiel, dus die heeft het nog niet gezien... Maar wtf is dit?...

Hey Rayan♡

Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen, maar ik vind je echt cute♡  Toen ik die video van Vrijdag zag, brak mijn hart. Maar ik vroeg mij ook een paar dingen af... Wat zie je in Aurora? Je kan beter krijgen. Iemand zoals ik! Laat je niet verleiden door iemand zoals Aurora. Ooit zal ze jou hart breken en jou achterlaten en vertrekt ze met de fame. Kunnen we misschien een x afspreken? Dan kan ik je miss overhalen♡

Xxx Kimberly ♡

Wtaf....Ik kijk naar Kimberly. Ze knipoogt naar me. Bitch. Ik tik Aurora aan. Ze kijkt op. "Lees dit eens..." Ze leest het briefje. Nadat ze het heeft gelezen, staart ze boos voor zich uit. "Bitch..." mompelt ze. De bel gaat. Het is pauze. Ik en Aurora gaan buiten op een bankje zitten. Anna komt naar ons toegelopen. "Hey...Mag ik bij jullie komen zitten? Ik ben een beetje loner sinds Denise er niet meer is..." Ik en Aurora glimlachen. "Tuurlijk. Kom zitten." Ze glimlacht terug en gaat zitten. "Ik moet effe naar de wc..." mompel ik. Anna en Aurora knikken. Ik loop naar binnen. "Rayan wacht!" Kimberly rent naar mij toe. Omg niet nu!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Kimberly

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kimberly

"Heyyy Rayan!" Zegt ze poeslief. "Wat moet je?" Zeg ik bot. "Waarom zo boos? Ik ben alleen eerlijk tegen je!" Ik kijk haar boos aan. "Ik ben gelukkig met haar en jij moet je daar niet mee gaan bemoeien!" Kimberly komt dichterbij. "Ik geef nooit op..." fluistert ze. Ik raakt mijn hand aan. Ik zet gelijk een grote stap naar achteren. "Laat mij met rust!" Ze grijnst. "Bye bye baby." Wat een trut... Het is ook nog dat ze gewoon een fucking vriendje heeft! Ben. Hij is heel gelukkig met haar en zij probeert vreemd te gaan! Ik zucht en loop weer naar buiten. De wc kan wel wachten....

______________________

Als dit boek vandaag 800 reads haald, zet ik 2 extra hoofdstukken online :) Promoot dit verhaal bv. op insta story. Tag mij erin en ik geef je een so :) (niemand gaat dit doen maar oke.)

Insta: rayan_unagize_fanaccount

One last time||Unagize FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu