Deel 27

132 6 4
                                    

Aurora pov

Vandaag is de laatste dag van het squad weekend. Om het af te sluiten, gingen we met z'n allen naar Rotterdam. We zitten nu in de McDonald's in Zuidplein. "Gio....Heb je nou weer kipnuggets?" Zucht Alex. Gio knikt. "Is mijn gewoonte. En nooit een vlog zonder kipnuggets!" Roept hij. Gio en Joey zijn trouwens aan het vloggen. De rest niet. "Ik ga even naar de wc." Zeg ik tegen de squad. Ik loop richting de wc's.

Gio pov

"Ik moet ook effe naar de wc." Mompel ik. Voor dat de anderen wat kunnen zeggen, ben ik al weg. Ik loop naar de gang waar je jongens en meisjes wc hebt(snap je wat ik bedoel?). Ik zie Aurora lopen en pak haar bij haar schouder. "Aurora wacht!" Ik zie dat ze schrikt. "Oh ben ik zo eng?" Zeg ik nep triest. Ze lacht. "Tuurlijk schrik ik als je opeens een random hand op je schouder voelt!" Ik grinnik. "Dus....Wat is er?" Ik kijk haar nu serieus aan. "Nou...Ik heb het gevoel dat ik iets ergs heb gedaan gisternacht...." Aurora word nu rood. "En ik wou dus vragen of jij weet wat ik heb gedaan. Ik weet bijna niks meer." Aurora word nog roder en ik hoor haar slikken. Volgens mij heb ik iets super fouts gedaan....  "N-nou....Je w-was dronken...En..." Ze word steeds roder. "Je zei dat je naar je autosleutels zocht. Ik zei dat je geen auto had. Je duwde mij tegen een muurtje aan...E-en...Toen kuste je mij..." Oh mijn god. Wat heb ik gedaan?! "Ik duwde je van mij af. We zijn naar binnen gegaan. Ik wou naar Rayan gaan, maar je pakte mij bij mijn arm beet en zei; 'Ik hou van je.'" Ik staar geschokt voor mij uit. Hoe kan ik dit gedaan hebben?! Wat heb ik haar aangedaan?... "Aurora....Het spijt me... Ik zou zoiets nooit doen...Maar ik heb het toch gedaan...." Ze kijkt mij aan. "Gio j-..." "Nee...Het is beter dat ik je met rust laat. Ik begrijp het als je geen contact meer met mij wilt." Als ik weg wil lopen, pakt Aurora mij bij mijn pols. "Nee! Ik wil wel contact met je. Ik vind echt heel erg leuk als vriend!" Ik kijk op. "Echt? Ik dacht dat je mij zou haten na wat er is gebeurd." "Je kon er niks aan doen. Je had te veel op. En je bent wel een leuke gast. Ik haat je niet. Wat zou ik nou moeten zonder hamerhaai?" Ik glimlach. "Thanks...Is nu dan weer goed?" "Het is al altijd goed geweest." Ze glimlacht terug. "Maar noem mij please geen hamerhaai?" Mompel ik. Aurora lacht. "Jij noemt Mel tietje, dus wij mogen jou hamerhaai noemen." Ik lach. Ze heeft wel een punt. Ik draai me om en loop weer naar de squad.

-

Aurora pov

We zitten nogsteeds in de McDonald's. We zitten gewoon over elkaar te praten. Ik ben veel te weten gekomen over de anderen. "Maar jongens....Het is tijd om het te doen..." Zegt Shaquille opeens. Ik begrijp niet wat hij bedoeld. Ik zie dat Rayan snel op zijn mobiel gaat. "Ja inderdaad!" Roept Mel. Mijn mobiel gaat af.

Rayan💞 heeft u toegevoegd

Ik kijk naar Rayan. Hij glimlacht naar me. Ik glimlach terug. "Welkom in de squad Aurora." Zegt Gio met een glimlach op zijn gezicht.

__________________________

Ik wil echt een wathsapp groep maken vol fangirls ofzo XD Ik zet wel op mn insta ofzo XD Insta: Rayan_unagize_fanaccount

One last time||Unagize FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu