Deel 16

146 9 2
                                    

Aurora pov

"J-Justin?" Justin grijnst naar me. Omg dat haat ik zo erg! "WHAT THE FUCK DOE JIJ HIER?!" Roept Rayan boos. "Gewoon, een dagje Amsterdam. Mag dat soms niet?" Zegt Justin nogsteeds grijnzend. "Oh ja! Ik ben hier ook gekomen om Aurora even te spreken..." Ik geef hem een boze blik. "Dacht het niet Justin! Aurora blijft bij mij." "Vertrouw je mij niet ofzo?" Vraagt Justin alsof hij onschuldig is. Klootzak! "Even denken....Je ging vreemd, hebt haar hart gebroken, hebt haar gestalkt en opgezocht, om haar daarna aan te randen! Dus nee!" Nu begint Justin ook boos te worden. "Dan pak ik haar toch zelf wel!" Justin pakt mij bij mijn pols. Ik trek snel los. "RAAK HAAR NIET AAN!" "IK DOE WAT IK WIL!" "NEE! DAT DOE JE NIET!" "OH JA?!" Justin begint Rayan te duwen. Rayan duwt terug. Langzaam begint het een gevecht te worden. Ik moet dit stop zetten! Straks loopt het uit de hand... "JONGENS! STOP!" Maar ze luisteren niet. Justin pakt Rayan bij z'n hoofd en gooit hem op de grond. Ik sla mijn hand voor m'n mond. "JUSTIN?! WAT HEB JE GEDAAN?!" Hij grijnst. "Ik heb  hem een lesje geleerd." Rayan ligt zacht kreunend op de grond. "Kom je dan nu met mij mee?" Ik kijk Justin boos aan. "DENK JIJ DAT IK MET JE MEE WIL GAAN ALS MIJN FUCKING VRIENDJE BIJNA BEWUSTELOOS OP DE GROND LIGT?!" "Wacht...Je vriendje?" "JA! DOMME KOE DAT JE BENT!" Ik ben nog nooit zo boos geweest! Uurgggg! "Oke....Het spijt me...Voor alles! Ik wou je zo graag terug krijgen, dat ik een beetje te ver ben gegaan. Ik laat je wel met rust..." En met dat gezegd te hebben loopt Justin van mij weg. Ik wil liever helemaal geen contact meer met die jongen... Ik ren naar Rayan toe. "Rayan? Gaat het?" Rayan kijkt mij aan. "B-Bel...een....ambulance...." Ik bel zo snel mogelijk 112. "Ze zijn onderweg." zegt ik verdrietig tegen Rayan. Dit verdient hij niet! Rayan is bijna buiten bewustzijn. "Rayan....Blijf bij me...Please..." Ik snik. Dit doet mij erg veel pijn. Op dat moment komt de ambulance aanrijden. Ze pakken een brancard en rennen naar Rayan toe. Ze nemen hem mee de wagen in. "Ben jij zijn vriendin?" Vroeg de chauffeur van de ambulance (ik weet ff niet meer hoe die mensen heten ripp) "Ja..." antwoordde ik. "Kom maar mee dan." Ik liep mee en ging bij Rayan in de wagen zitten. Hij is buiten bewustzijn. Ik  begin zachtjes te huilen...

______________________

OMFG 300 READS HOE DAN?! IK SCHRIJF NII EENS ZO GOED! :))

One last time||Unagize FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu