Capitolul 1

191 12 2
                                    

Azi.... Prima zi de scoala... Un nou inceput.. O noua viata... Totul era pe cale sa se schimbe... Intr-o noua tara.. Cu prieteni noi... Eu , Alexia o fata de 16 ani.. Cu o boala tragica "cancer" o sa imi schimb viata cu totul....... Nu imi vine sa cred.....
Iar dintr-o data....

-Ale... Haide...Altfel o sa intarzii in prima zi!!!

-Vin acum!!!

Cobor pe scari si ma duc spre masina si plec.... Of... Am atatea emotii... Stiu ca e o scoala pentru copii cu dezabilitati dar eu tot cred ca nu o sa ma incadrez acolo......

-Hei... Cum esti ?

- Sunt bine tata.. Nu iti face griji....

-Bine, vin sa te iau dupa ore ?

-Nu, mersi... Vreau sa invat drumul
Plec si ma duc spre scoala.. Nu stiam unde ma duc dar cred ca era de bine...

Intru in clasa si .. Surpriza mmare... Copii erau normali.. Nu aveau nimic ciudat ca mine... Eram in stare de soc... Nu stiam ce sa fac.. Si cand de o data cineva da peste mine si cad..

-Scuze, scuze.. Chiar nu am vrut .. Am crezut ca am intarziat!!!

-Nu-i nimic.. Dar fi atent data viitoare...

Dupa o clipa ne uitam unul in ochii ceiluilalt... Inima imi batea foarte tare... Ochii lui erau ca sticla.. Erau atat de albastrii incat ma pierdeam in ei...

-Esti noua?.. Nu te-am mai vazut pana acum... Cum te cheama?

-Allllleeee...... Dar nu am mai avut timp sa-i raspund deoarece langa el veni. Se o fata inalta si frumoasa cu parul saten si buzele mari si rosii
-Hei.. Ce faci ?.. Cine e asta si de ce vorbesti cu ea?

-E fata noua din clasa si am dat peste ea din greseala...

-Data viitoare ai grija... Vrei sa o dezmembrezi pe saraca fata ?

- Stai linistita sunt bine...

In timpul orei se uita numai la mine... Incercam sa îi zambesc... Dar si prietena lui se uita la mine.. Cu o fata atat de rea incat era gata sa ma stranga de gat doar pentru ca iubitul ei m-a impins...

Am plecat din clasa incercand sa imi gasesc dulapul... Doua fete foarte dragute s-au bagat cu mine in seama spunandu-mi unde imi este dulapul

Ajung la dulap dar nu îl puteam deschide.. Trageam de el incat am cazut peste cineva.. Nu stiam peste cine cazusem dar voceam imi era cunoscuta.. Era el... Nu puteam crede ce impiedicata eram...

-Acum suntem chit nu ?

-Scuze dar incercam sa imi deschid dulapul.. Ai putea sa ma ajuti ?

-Sigur... Scuze dar nu ti-am retinut numele!!!

-Alll.....

-Iarasi tu ?... Ce vrei de la iubitul meu?.. Lasa-l in pace sau altfel..

-Dar nu e treaba ta cu cine vorbesc atata timp cat suntem impreuna... Si ar trebuii sa ai incredere in mine...
-Mda.. Hai pa!!

-Scuze pentru ea... Nu stiu ce a apucat-o.. Esti bine ?

-Da .. Nu ma intereseaza ce crede ea despre mine....

-Scuze din nou.. Serios...

Plec fara sa spun nimic doar cu un zambet pe fata.... Si ma duc la cantina... Vedeam o multime de mancaruri care nu aveam voie.. Dar am gasit ceva potrivit...

-Hei... Ce faci? Am vazut ca s.a luat Andrada de tine... Esti bine ?
- Da.. Nu inteleg ce are cu mine

- Pai se vedea ca era foarte geloasa pe tine si Erik!!!

-De ce ar fi geloasa... Nici macar nu îl cunosc!!!

-Da dar nu ai vazut.. Era clar ca din prima clipa in care te-a vazut te-a placut...

-Serios ?... Nu am observat... Cu un zambet mic pe fata....!!!!

"Visul"Where stories live. Discover now