Era un vis straniu....pentru ce eram aleasa?.....iar dintr-o data......
-Cioc cioc...!!!
M.am trezit si nu stiam ce se intampla..eram in camera mea...se facuse dimineata...totul era normal...
Ma imbrac si ma duc jos unde tata ma asptepta cu niste oua cu sunca....
-Ai dormit bine ?
-Nu ,nu prea...Ma doare capul...
-Iti aduc imediat o pastila...
Ma incalt , imi iau ghiozdanul si plec....Peste cateva strazi ma astepta Amalia...fata care ma ajutase cu dulapul....
-Buna!!!
-Neata !!!
-Ce ai ??? Te simti bine ?
- Da ...ma doare capul dar n-am nimic...
-Ok.....dar poti sa ai incredere in mine ...suntem prietene...de fapt ..esti singura prietena pe care o mai am..
-De ce ? Unde e Andreea ?
-A primit tatal ei un post in alt oras si a plecat..ori cum..nici eu nu o sa mai stau mult...
-De ce ?
- Pentru ca si tatal meu o sa plece..si nu o sa am voie sa stau singura aici..asa ca...o sa plec si eu cu el...
-O...imi pare rau...dar o sa facem acest an sa fie cel mai grozav...
-Ma bucur...mai ales ca am o prietena noua !!!
Ajungem la scoala unde la intrare dam peste Erik si Andrada...el ne-a facut cu mana dar ea s-a strambat la noi .....
Am intrat in clasa cu o durere mai mare de cap..mai ales ca dupa ce am trecut pe langa ei Andrada l.a sarutat...am fost distrusa.....
-Iarasi ti-e rau ?
-Ai vazut nu ?
-Ce ?
-Pe Andrada si Erik.....?!!!-Mda...imi pare rau..adk se vede pe fata ta ca iti place de el....
-Asa de rau se vede ?...Da il plac dar am crezut ca nu o sa observe nimeni..
-Nu ai cum sa nu observi dragostea...
Dupa ora plecam la dulap iar cand il deschid cade ceva din el....era un biletel.....il deschid ai scrie:
"Buna...nu spun cine sunt dar ne vedem dupa ore in parc langa bancile cu flori..eu o sa fiu acolo cu o sapca in cap...sper sa vii"
Eram intr-un fel surprinsa dar fericita..nu stiam cine e...
-Ce e..de ce razi ? spun eu socata..
-Nu se vede..e clar ca e Erik...el lasa parfum pe biletele si nu ai observat cum se uita din nou la tine in clasa....!!!
De abea asteptam sa vad daca era el cel care lasase biletelul....mi.a facut ziua mai fericita ai nu m-am mai gandit la vis.....
Dupa scoala ma duc in parc
..nu era nimeni decat un baiat cu sapca albastra ...ma apropii sa vad cine e..ma uit mai bine ai era.....schelerul ? Cum de era acolo ???-Domnisoara Alexia...va rog frumos sa nu mai adormiti la ora noastra...detentie dupa ore.....
"O nu...acum cum mai ajung in parc ?"
Ma duc dupa ore la detentie..acolo mai era cineva...era el..Erik..cu o sapca in cap ....
-A.....ce faci tu aici ?
-Nu se vede...sunt pedepsit...
-Serios ?...in aceiasi zi ca mine...nu cred..spune adevarul...
-Bine..iti zic...Amalia mi.a zis ca ai fost pedepsita ..asa ca ...am facut o prostie ca sa nu astept degeaba in parc...
Am zambit si m-am asezat langa el..
-Ce vrei sa vorbim de tot mi.ai lasat un biletel...
-Am vrut sa iti zic ca ...imi ....
-Iti ??? foarte entuziasmata...
- Ca imi place de tine..!!!
-Si ai vrea sa cred...sigur e o pacaleala sau chiar daca ar fi adevarat ...nu as vrea sa iti fac probleme cu iubitica ta...
Ma ridic suparata si plec pe usa cand el spune..
-M.am despartit de ea!!!
Nu am mai stat sa-l ascult si am fugit imediat spre casa...
YOU ARE READING
"Visul"
RomanceAlexia, o fata de 16 ani cu o boala tragica are parte de o viata grea, iubire, vise ciudate, o sora pe care nu stia ca o are, mister , prietenie si puteri magice. O sa fie inconjurata de 3 baieti care vor sa fie cu ea, o fata ca ii vrea moarte, sora...