Capitolul 10

44 8 2
                                    

Eu si sora mea ne-am luat in brate si dintr-o data s-a facut lumina peste tot si am ajuns in camera mea. Nu stiam ce se intamplase, ne-am teleportat ???

-Da, a fost destul de greu,cand sunt singura merge mai repede teleportarea,a....apropo, frumoasa camera!

Am ramas cu gura deschisa iar dupa am inceput amandoua sa radem. Plec jos iar tata o vede pe Juliet si cu o fata rea a zis:

- Ce face ea aici ! Stai departe de noi sau nu stiu ce fac !

Eu ma pun in fata ei ai ii spun tatei ca e sora mea si nimeni nu poate sa o raneasca. Tata a ramas mut, nu stia ce sa mai zica:

-Nu sti ce a facut nu ?

-Ce?ce putea sa faca?

-Lasa-ma sa ii spun eu !ii zice Juliet tatei.

Nu mai stiam ce sa fac, era......nu intelegeam nimic, ce trebuia sa imi spuna, eram foarte confuza.

Juliet ma ia de mana si plecam la scoala, nu stiam cum de ea imi cunoaste programul, in ori ce caz,am mers la scoala, le-a salutat pe fete si pe Erik si s-a dus la directoare ca sa se inscrie .

Toata ziua am fost confuza, pe holuri vorbea cu toata lumea si venea la mine in clasa si vorbea cu mine, nu stiu de ce, dar o simteam ciudat.

-Cum de ii cunosti pe prietenii mei si erai mereu zambareata?

- Pai asta vroia sa iti spuna tatal tau, eu te-am spionat mereu,la spital , la scoala iar tatal tau a incercat sa ma opreasca dar nu am putut pentru ca mama ta a vrut sa stie tot ce faci.

-Stai, cum ma spionai,cum de nu te-am vazut ?

- Pai imi schimbam fata, cine crezi ca era asistenta de la spital, acolo m-a vazut tatal tau.

-Ce ? Tu erai , si de ce ...cum ....si mama ????

-O poveste lunga...iti povestesc cand ajungem acasa, acum hai la magazin sa ne luam o inghetata.

Ne luam 2 inghetate de vanilie si cand mergem sa platim ,ce sa crezi , nu aveam destui bani.

Deodata intra un baiat inalt ,blod ,cu ochi albastri,imbracat cu o jacheta neagra , un tricou alb , pantaloni negri si niste bascheti albi cu negru de la adidas . Isi ia o inghetata si intreaba casiera daca e liber:

-Da , vino, iar voi fetelor cumparati-va altceva daca nu aveti destui bani.

- Le platesc eu !spune baiatul misterios luand inghetatele si facandu-mi cu ochiul.

Eu dau ochii peste cap si ii spun multumesc!!!

-Ori ce pentru o fata asa frumoasa ca tine!!! facandu-mi iarasi cu ochiul.

Dau ochii peste cap si plecam din magazin.

-Uuuuu ...ai un admirator , musculos,frumos si bine crescut!!!spune ea razand.

-E da, sigur, nu ai vazut ca vroia sa se dea mare, si mai era si plin de el, baietel de oras!!!

- Da , ori cum era frumos si se vedea ca te place!

-Sigur,asa din prima, nici nu m-a vazut bine si deja ma place?!

-Tu nu sti de "dragoate la prima vedere"!!!

Eu incep sa rad si ii dau un pumn in umar. Ajungem acasa ,mancam si o intreb de mama .

-Imi e greu sa iti spun dar mama inainte sa plece sa se infrunte cu acel monstru mi-a zis sa ma duc sa am grija de tine dar sa nu ma observi sau sa sti de mine pana nu aveai acele visuri, era ingrijorata de ce ti s-ar intampla fara ea.

-A......am inteles,dar cum de tu nu esti fata tatalui meu?

-Ba da sunt doar ca atunci cand mama a plecat eu am aflat pentru ca ascultam la usa, asa si mama a vrut sa ma i-a cu mine iar tatal tau sa aibe grija de tine. Tatal nostru a fost foarte suparat ca am plecat iar ca nu ii fie grija de mine m-am gandit sa-l fac sa nu ma mai iubeasca , si i-am spus ca e cel mai rau tata , ca nu-l iubesc si ca de abea asteptam sa plec de langa el.

-Cum ai putut sa ii zici asta, a suferit mult chiar daca nu stiam de ce, uite ca acum stiu , dar de ce i-ai spus asta, mama stie, ea te-a pus sa spui asta?

-Nu , nu stie , eu am ales sa ii spun asta, , nu stiam ce sa fac, eram mica.

Inainte sa incep sa spun ceva mi-a sunat telefonul, era un numar necunoscut:

-Alo!

-Buna, ce faci frumoaso ?

-Poftim? Cine esti ? Daca vrei sa faci glume te rog sa apelezi la altcineva!!!

Apel terminat.

-Cine era?

- E, un fraier care vroia sa faca glume.

Ne-am culcat si am inceput sa o visez pe bunica spunandu-mi ceva, nu am inteles ce . Vroiam sa ii zic ceva dar totul se facu ceața si ma trezesc langa un lac stand pe banca cu baiatul acela misterios. Stateam langa el pe banca si dintr-o data ne apropriem si ne sarutam iar Erik ne vazuse.

Deodata ma trezesc tipand "nu".......era un vis ciudat , nu vroiam sa il mai visez, speram din tot sufletul sa nu fie real.

Am incercat sa ma gandesc la altceva dar nu am putut. Ma duc jos sa beau un pahar cu lapte si il vad pe tata:

- Ce faci aici asa de tarziu? spune el furios .

- Dar tu ce faci aici?

- Probleme, ganduri, mama ta, tot....

- Tata, si mie imi e dor de mama, o sa o avem mereu in inimile noastre!

- Macar tu poti sa o vezi!

- Din pacate nu, misiunea ei a esuat! spun eu foarte trista

-Cum , mama ta a..........spune el ingrijorat.

-Da !!!

Iar deodata ii vad o lacrima cum ii cade pe obraz si il i-au in brate.

-Gata, mergi sa te culci,maime ai o zi grea!!! ii spun eu foarte obosita.

-Voi imcerca sa ma culc! imi spune el incercand sa se abtina din plans!!!

"Visul"Where stories live. Discover now