Am sperat ca voi avea visul, dar nu am avut aceasta surpriza.
M-am trezit si m-am uitat prin salon. Era destul de tarziu...
Era gol. Pe fereastra se vedea luna.
Linistea era stapana, dar asta nu ma linistea.
Nu stiu de ce, dar eram speriata.
Aveam un sentiment ciudat. Parca stiam ce urmeaza sa se intample, dar nu-mi aminteam, si asta ma enerva.
M-am intins si am inceput sa privesc tavanul.
Mi-au venit tot feluri de lucruri in minte.
Fara sa vreau, am inceput sa ma gandesc la Erik,iar, inainte sa-mi dau seama, am adormit cu un zambet larg pe fata.
Ma trezesc in aceeasi camera prost luminata, dar, spre surprinderea mea, acum am lumina soarelui.
Ghemotocul acela de blana iese iar de sub dulap, si-sai continua obiceiul- imi linge cu afectiune mana. De data asta vreau sa ma invart putin prin camera, sa caut informatii despre proprietarul acestui loc...Daca are asa ceva...
S-ar putea sa gasesc si ceva despre Juliet.Poate voi afla singura pentru ce sunt aleasa daca Juliet nu vrea sa-mi spuna.
Incep cu un dulapior care se afla in fata mea, ci anume cel de sub care iese Ghemotoc.
Deschid primul sertar si gasesc haine: doua rochii de epoca si o pereche de manusi din catifea alba. Vreau sa gasesc un nume, sau ceva care ma va ajuta sa aflu adevarul.
Sertarul numarul doi.
Aici se gasesc cateva camasi albe, cu nasturi mici,tot albi si ei;cateva sosete si niste bani.
Ii iau si incep sa-i analizez:Lire, anul 1700...
Asta nu ma ajuta foarte mult, dar nu se stie niciodata...
Caut in continuare.
Deschid alt dulap. Haine, iar sub ele gasesc o cutie...
O iau cu grija.
O deschid foarte usor, cu teama sa nu o stric.
Acte,documente...Poze.
Asta cautam. Examinez cu atentie fiecare hartiuta...
Termin cu actele(n-am gasit nimic interesant) si incep cu pozele.
Nu sunt foarte multe- maxim 15.
In majoritatea apare un bebelus care nu are mai mult de cateva luni.
Era in bratele unei femei in varsta.Probabil era bunica lui.
Intorc poza si observ ceva scris pe spate.
''Prima intalnire cu Juliet''
Juliet! Stiam eu ca scheletele ala imi ascunde ceva! Acum sa vedem daca recunoaste.
De indata ce am vazut acea poza, le-am lasat pe celelalte jos, iar faptul ca femeia aceea ,despre care credeam eu ca este Juliet, apare in alta fotografie cu un barbat m-a interesat si mai putin.
Merg incet pana in capatul holului si deschid incet usa, dar incercarea mea de ''deschidere fara sunet'' este amanata de scartaitul acela enervant.
-Explica-mi ast...
-Tin minte poza aia... Atunci mi-am intalnit pentru prima data nepoata.
-Lasa-ma sa termin!
-Scuze, nu pot sa ma abtin.
-Stai, ai spus ''nepoata''? Cati ani ai?
-Prea multi, si... O doamna nu-si dezvaluie niciodata varsta.
-Asta nu conteaza acum. Ai spus ca-mi vei spu...
-Acum vii, si te rogi de mine sa-ti spun asta, dupa ce planul tau de a te descurca singura a esuat. Si nu, nu esti pregatita inca!
-Cand voi fi?
-Cand voi fi sigura ca nu te va gasi...
-Cine? Barbatul din poza aia?
Juliet imi evita privirea. Parca era putin rusinata.
-Juliet...
Nu raspunse, ramase indiferenta la strigatul meu si continua sa-si vada de cartile sale...
YOU ARE READING
"Visul"
RomanceAlexia, o fata de 16 ani cu o boala tragica are parte de o viata grea, iubire, vise ciudate, o sora pe care nu stia ca o are, mister , prietenie si puteri magice. O sa fie inconjurata de 3 baieti care vor sa fie cu ea, o fata ca ii vrea moarte, sora...