Ma duc sus si ma culc . Eram cu gandul la tata si la mama. Nu stiam ce sa fac, cum sa il fac sa se simta mai bine.
A doua zi aud un strigat si ma trezesc brusc , era sora mea care a vazut o musca si s-a speriat.-Serios, tu te lupti cu monstrii si iti e frica de o musca ?
-Da, nu conteaza ca ma bat, toata lumea are o frica in el!!!imi spune ea strambandu-se la mine...era amuzanta si am inceput sa rad de ea. Juliet s-a suparta si a inceput sa arunce cu perne in mine.Dupa cateva minute a venit tata si a inceput sa rada de noi. S-a aruncat in pat si a inceput pe amandoua sa ne gadile, se pare ca nu se mai gandea la mama, era fericit. Am mancat si ne-am schimbat. Eu mi-am luat o pereche de pantaloni de trening gri , o bluza cu o bufnita pe ea, o geaca de piele si conversele mele albe. M-am dat cu rimel si putin strugurel iar in cap mi-am facut o coada de cal , nu mi-am dat cu nimic pe fata deoarece ma simt bine asa cum sunt si nu vreau sa imi stri tenul.Am ajuns la scoala , am lasat-o pe Juliet la ea in clasa si m-am dus direct spre clasa mea dar inainte sa pasesc in ea Andrada isi face loc si ma impinge. Eu cad cu toate cartile pe jos iar ea imi zice sa am grija cu cine ma pun altfel s-ar putea sa cad. Eu am dat ochii peste cap si am mers in clasa.
Astazi stau singura in banca deoarece Amalia nu a venit la scoala . Deoadata intra doamna diriginta cu un baiat nou,era el, baiatul misterios de la magazin. Cat i-a facut doamna prezentare cu elvii el se uita numai la mine, am incercat sa il evit dar nu puteam, avea o stralucire in ochi care te facea sa te pierzi in ei. Ce tot spun eu, nu pot sa ma indragostesc de un baiat nou cand eu sunt cu Erik.
Doamna ii spune sa se aseze langa mine dar eu ii spun ca nu poate deoarece Amalia este colega mea de banca dar nu am putut sa spun tot ca acest baiat a inceput sa spuna ca si-ar dorii foarte mult sa stea cu mine.Doamna il asculta si il pune in banca mea, eu dau ochii peste cap si el incepe sa rada de mine.
-Hei!!! Ce faci??
-Serios...doar atata poti ...dupa ce ca te-am lasat sa stai cu mine in banca mai ai curajul sa imi vorbesti?
-Pai da..am crezut ca suntem prieteni, adica ne-am intalnit la magazin , am vorbit si aseara...
-Ce ??? Tu ai fost la telefon aseara??? Nu pot sa cred!!!
El incepe sa rada si imi face cu ochiul iar eu dau ochii peste cap si incep sa rad si eu. Dupa ore ma duc la dulap sa imi pun cartile si sa plec acasa dar dupa ce inchid dulapul il vad pe el stand langa mine.
-Ce vrei?
-Nimic...am venit la dulapul meu.Ahhh...nu pot sa cred ca are dulapul langa mine , nu e destul ca mai sta cu mine in banca!!!
YOU ARE READING
"Visul"
RomanceAlexia, o fata de 16 ani cu o boala tragica are parte de o viata grea, iubire, vise ciudate, o sora pe care nu stia ca o are, mister , prietenie si puteri magice. O sa fie inconjurata de 3 baieti care vor sa fie cu ea, o fata ca ii vrea moarte, sora...