-Juliet,raspunde!!!!spun eu foarte suparata.....Ea nu raspunde si continua sa se uite la carti
Ughh...de ce nu vrei sa imi raspunzi ?Vreau sa stiu adevarul, pentru ce sunt aleasa ,cine este acea creatura care nu te lasa sa vorbesti si de ce vreti sa imi faceti rau!!!!!!
-Aaaa.....nu mai suport!!!supune ea foarte suparata....Este mama ta!!!
Raman socata...mama?cum e posibil..mama mea a murit sau ne-a parasit cand eram eu mica,si de ce ar fi in visul meu, daca acesta chair este un vis ???
Multe intrebari aveam sa-i pun dar dintr-o data ma inteapa cineva in mana,era asistenta care imi dadea medicamentele .
Nu puteam crede ce se intamplase, trebuia femeia asta sa ma trezeasca...nu pot sa cred!!!
Incerc sa ma culc inapoi dar nu reususesc asa ca ma uit pe telefon...vroiam sa o sun pe Amalia sa vad ce face.Aceasta nu imi raspunde iar eu incerc din rasputeri sa o fac sa raspunda.Nu stiam ce se intampla cu ea.....
Ma duc pana la baie si cand vin aud telefonul baraind.Ma uit si scria numar necunoscut.Raspund si era o fata:
-Fi atenta ingerasi..daca te mai aproprii de iubitul meu iti fac ceva mult mai rau decat sa lesini!!!!Enervata de vorbele Andradei îi inchid telefonul deoarece cat stateam in spital nu avea voie nimeni sa ma supere.....
Din perspectiva lui Erik
Ma trezesc cu gandul la Alexia.Nu puteam crede ca un baiat ca mine s-ar indragosti de o fata ca ea...dar totusi stiu ca imi ascunde ceva,dar nu stiu ce. Ma spal si ma imbrac cu niste blugi albastri , un tricou alb ,o jacheta neagra si tenesi albi.Ma duc sa mananc si plec spre scoala.Ajung la scoala unde ma astelta Amalia...vroia sa stie ce se intamplase aseara.I-am spus totul si era foarte bucuroasa pentru noi pana cand,o gasesc pe Andrada langa dulapul meu:
-Ce vrei ? Ii zic eu nepasandu-mi de ce se intampla.
-Am auzit ca te-ai sarutat cu aia,Alexia!!!
-Asa si?ce e treaba ta ?o intreb cu o fata plictisita.
-Fi atent, daca tu o sa stai cu fetita aia bolnavicioasa o sa am grija sa pateasca numai lucruri rele !!!
-Daca te atingi de ea nu stiu ce iti fac!!!
-Iti fac o oferta....fie o parasesti si te intorci la mine , fie stai cu ea si o sa o vezi numai prin spitale....tu alegi!!!
-Mai bine mot decat sa stau cu o impielitata rece cu inima de piatra ca tine!!!
-Deci ai ales ?intreaba ea cu un zambet fals pe fata.
-Da,si cred ca ai inteles si tu!!! Nu imi pasa de vorbele tale ,o sa am grija de ea in fiecare secunda a zilei...!!!
-Da...chiar si cand sta la toaleta?sune ea cu o fata ingrijorata.
-Da! Nu ma intereseaza minciunile tale proaste!!!spun eu nervos dar si ingrijorat de ce ar putea sa faca psihopata asta.....
Din perspectiva Alexiei:
Astept sa vad daca primesc ceve de la Amalia si dintr-o data ma suna :
-Hei ,ce faci ?
-Bine.........
-Te simt Amalia ,chiar si prin telefon, ce s-a intamplat ?
-Andrada ......
*apel inchis*
Nu mai aveam semnal, eram foarte ingrijorata de ce vroia sa imi zica despre Amalia. Pana la urma il sun le Erik si imi zice ca e in drum spre mine, oare ce or fi patit toti:
-Buna ,Alexia!cum te simti ...cu o fata suparata dar serioasa.
-Bine, tu ce faci? ...incercand sa ii aduc zambetul pe fata
-A....bine am vrut sa vad cum te simti .
-Haide..spunemi ce ai,in mine poti avea incredere..doar suntem prieteni
El sta pe ganduri si imi zice...:
-Scuze dar putem fi decat prieteni.. trantind usa dupa elEram debusolata, o lacrima apare pe fata mea cazandumi in palma. Oare de ce s-a schimbat asa dintr-o data,aseara era totul frumos si acum e din ce in ce mai rau.
O sun pe Amalia dar nici ea nu vroia sa imi explice nimic. Eram suparata pe ei dar urma sa aflu ce se intampla.
Era dimineata. Ma trezesc si incep sa ma pregatesc deoarece puteam insfarsit sa ma duc acasa si la scoala. Ii zic tatei ca azi vreau sa ma duc la liceu dar el refuza...pana la urma reusesc sa-l conving.
Ies din masina si ma duc direct spre liceu sa ii caut pe Erik si Amalia. Pana la urma ii vad singuri in sala de sport cum cum se luau in brate. Atunci izbugnesc si incep sa tip zicadu-le:
-Din cauza asta tu nu imi raspunzi la apeluri si tu vrei sa fim doar prieteni...acum inteleg tot...!!!!!si plec plangad spre parc unde imi placea sa stau mereu cu cei dragi ,mai ales cu mama mea. Stau acolo si incep a tipa si a plange foarte tare.
*****
Sper sa va placa acesta carte mai ales pentru ca e prima mea carte asa ca ba rog sa ma scuzati pentru unele greseli de gramatica si alte chesti....scrietimi comentari daca va place carte si....continuati sa cititi...va multumesc si va pup !!!😊😘
YOU ARE READING
"Visul"
عاطفيةAlexia, o fata de 16 ani cu o boala tragica are parte de o viata grea, iubire, vise ciudate, o sora pe care nu stia ca o are, mister , prietenie si puteri magice. O sa fie inconjurata de 3 baieti care vor sa fie cu ea, o fata ca ii vrea moarte, sora...