Eram surprinsa de cea ce a zis, dar ma uit in ochii lui si simt in adancul inimii ca el chiar este indragostit de mine. Nu stiam ce sa-i zic, se uita la mine foarte rusinat iar eu dintr-o data fug pana la toaleta si incep sa plang....nu stiam de ce plang ,pur si simplu aveam nevoie sa ma descarc.
Dupa cateva minute de stat in baie ma intorc in camera si vad un biletel:
"Ne intalnim jos in parc imediat ce vezi scrisoarea.
PS:Aduti zambetul cu tine.Eu incep sa rad si dupa cateva secunde alerg jos in parc... Ma duc langa el si imi zice tot ce se intampla,asa credeam eu dar simteam ca nu e tot , doar mi-a zis ca nu e cu Amalia ci doar il consola pentru ce i-a spus Andrada .
-Ce ti-a spus Andrada?
-Nu conteaza ce mi-a zis, Alexia, din prima clipa din care te-am vazut te-am placut , si de atunci a trecut o luna......Uite ,eu chiar sunt indragostit de tine!!!si incearca sa ma sarute dar il refuz si fug imediat.
Din perspectiva lui Erik:
Nu inteleg de ce nu ma iarta ...ea a inteles gresit, nu stiu ce o sa se intample cu noi dar sper ca o sa fie bine...sper ca o sa ma inteleaga altfel ....dar nu mai apuc sa spun nimic cand deodata primesc un mesaj de la...Andrada:
Mesaj primit
-Te-ai mai gandit ? O sa vi inapoi in bratele mele?
Mesaj trimis
- Nu o sa mai fiu cu tine nici daca o sa fim singurii oamneni de pe pamant!!!
Mesaj primit
-Atunci Alexia o sa pateasca mult mai multe decat a patit pana acum!!!
Eram foarte suparat am plecat imediat la Alexia in camera sperand sa pot sa îi spun totul...
Din perspectiva Alexiei:
Dintr-o data s- a auzit batand cineva foarte tare...dar cand m-am apropriat a intrat buzna in camera....era Erik..vroia sa imi spuna totul..era foarte nervos. Incerca sa imi spuna ceva dar eu nu il ascultam.
Foarte suparat vine spre mine si ma pune la perete:
-De ce nu vrei sa intelegi ca eu te iubesc? Spune el foarte suparat.
- Pentru ca nu am crezut vreodata ca un baiat ca tine s-ar putea indragosti de o fata ca mine.
Ne apropiam din ce in ce mai mult, buzele noastre aproape faceau impact dar eu iarasi m-am retras iar cand vroiam sa plec de langa el ma prins de mana si mi- a zis ca el nu ma mai streseaza atat, atunci cand o sa am incredere in el sa il caut pentru ca o sa ma astepte...... Eram....nici nu stiu cum ma simteam, eram si suparata dar simteam si un cutit in inima, imi era mila de el, imi era frica ca o sa patesc la fel ca si in trecut, cu Robert...imi facusem sperante ca ma place dar avea prietena , el ma placuse dar nu a avut curaj sa imi spuna iar dupa .....va dati seama.
Incerc sa ma calmez din plans dormind...eram curioasa sa vad cum as putea sa o salvez pe mama mea...
Ma culc si ma trezesc cu Juliet sj bunica mea plangand...nu stiam ce se intampla dar dupa mi-am dat seama ca ceva rau s-a intamplat cu mama.
- De ce plangeti? A patit ceva mama ?
E prea tarziu....am pierdut-o..am gasit doar o inregistrare cu mama de la acea creatura...se adreaa catre fata ei ,adica tu.
Cand am auzit am cazut pe jos, nu mai aveam putere, am izbugnit in plans, nu am avut timp sa o cunosc , sa simt iubirea de mama, nimic...era prea tarziu...
Pana la urma m-am ridicat si m-am uitat la filmulet:
" Fata mea,imi cer scuze ca nu ai simtit cum e sa ai o mama,te rog,iarta-ma, eram foarte incantata ca ai descoperit lumea unde te-ai nascut , din cauza mea ai boala pe care o ai pentru ca am incercat sa te protejez dar nu am putut, am luptat singura cu acest monstru dar nu a fost indeajuns, te rog iubeste-ma incontinuare si nu uita ca eu te em in inima mea. Va iubesc pe toate. Imi pare rau.........spune ea plangand iar dupa ......o arata cum ii ia puterile si cu o vraja o omoara.
Nu mai puteam , eram toate cu cerul la pamant, am inteles tot ce mi-a zis ea ...am inceput sa strig:
- Nu te voi uita niciodata mama, te iubesc si nu conteaza ce mi-ai facut...ai incercat.
Nu mai stiam ce sa fac:
-Vreau sa raman cu voi, le spun eu bunici mele.
- Nu vei face asta , viata ta e acolo ,pe pamant , o voi trimite pe sora ta cu tine sa te protejeze, stai linistita, ne descurcam eu si cu bunicul tau, iar cand o sa va vina randul vostru , veti ajunge aici si veti proteja pamantul.
-
YOU ARE READING
"Visul"
RomanceAlexia, o fata de 16 ani cu o boala tragica are parte de o viata grea, iubire, vise ciudate, o sora pe care nu stia ca o are, mister , prietenie si puteri magice. O sa fie inconjurata de 3 baieti care vor sa fie cu ea, o fata ca ii vrea moarte, sora...