Capitolul 5

80 11 0
                                    

Am luat ultima carte din pachet....nu m.am uitat la ea si am pus-o direct pe masa..cand vroiam sa ma uit la carte s.a auzit un zgomot ....era....ceasul meu......

Nu pot sa cred... aflam adevarul prin cartea aia fix atunci trebuia sa sune...

Am luat ceasul si l-am aruncat de podea..dar nu s-a spart.....era cea mai proasta zi din viata mea...

Plec la scoala...era deja tarziu...Ajung acolo si ma intalnesc cu ...Andrada😒

-Daca te mai vad in fata ochilor...nu stiu ce iti fac!!!!

-Altfel ce ?!!!

Mă ia si ma tranteste pe jos.....din acel moment...nu mai vedeam.......am lesinat

Dupa cateva momente ma trezesc la spital...nu stiam ce se intampla.....era totul in ceata de cand lesinasem....

-Doamne ...ce bine ca te-ai trezit ...mai speriat rau !!!!

-Dar ce am facut ?...

-Nu iti amintesti nimic ?!!!

-Nu ..de ce ?...S.a intamplat ceva rau ?!!!

-Pai cand te-a trantit Andrada pe jos ai lesinat !!!

-Si dupa ce s-a intamplat ??? Cum am ajuns la spital???

-Te-a vazut toata lumea ...a venit Erik si s-a certat cu ea si m-a pus pe mine sa sun la salvare!!!

-Deci lui chiar îi place de mine !!!

-Da...si mai mult...s-a despartit de Andrada!!!

-Serios...nu pot sa cred !!!Eram fkarte bucuroasa!!!Vroiam sa-l sun dar nu aveam numarul lui de telefon....

-Vrei sa vorbesti cu el ?

-Da..ai numarul lui ?

-Nu iti trebuie...asteapta afara ..vroia sa intre cu mine dar am zis sa intru eu prima 😆

Eram foarte fericita 😊nu puteam crede ca un baiat ca el s-a indrogostit de o fata ca mine!!!

-Ma duc sa-l chem !!!

A intrat incet ...sa nu ma deranjeze....cu un zambet mare pe fata si s-a asezat langa mine...i se simteau bataile inimii cum bat foarte tare

-Cum te simti ? intreaba el timid...

-Sunt bine acum !!!eu cu un zambet mare pe fata...Mai ales ca esti tu aici!!!!

Se facuse rosu la fata iar eu am inceput sa rad...

-Heiii...nu mai rade de mine..

-Bine dar asa de emotionat esti incat te-ai facut rosu la fata!!!😂

S-a uitat imediat in oglinda si a inceput sa rada....

-Scuze....nu mi-am dat seama!!!

-Am auzit ca te-ai despartit de Andrada...Cum esti?

-Foarte fericit...am vrut sa ma despart de ea de foarte mult timp...dar cu ajutorul tau am putut s-o fac!!!

-Am....tu chiar ma......

-Da ...eu chiar te plac foarte mult!!!

S-a apropiat de mine si eu de el....era cel mai frumos lucru din lume......dupa ne-am atins buzele...eram foarte zambitori.....

Dupa cate s-au intamplat ne-am luat in brate ....

Am vorbit mult despre viata fiecaruiam....nu puteam crede ca si el aveam o viata nu chiar atat de frumoasa...parintii nu prea îi dadeau atentie..il lasau liber deoarece erau la lucru....nu stia cum e sa fi iubit de parinti.....

Dupa o ora de povestit a plecat ....avea scoala maine...

Eu nu ma puteam duce maine la scoala...trebuia sa mai stau cateva zile in spital pentru observatie...

Inainte de a ma culca m-am uitat putin pe telefon si vazusem ca si-a pus la stare "singur ..dar nu pentru mult timp".....

Am vazut si am inceput sa rad.....Am lasat telefonul si m-am bagat la culcare....era un somn adanc...ma gandeam daca iarasi o sa am acelasi vis.....ce o sa se intample...!!!!

"Visul"Where stories live. Discover now