- Γεια Καιτη
- Άνθη τι κάνεις;
- Παρά πολύ καλά! Δε μπορεις να φανταστεις πόσο ευτυχισμένη είμαι!
- Τι έγινε είναι όλα καλά?
- Καλύτερα από ποτέ! Αλήθεια! Και δεν υπερβάλλεις!ω καθόλου! Όταν θα βρεθούμε θα στα πω όλα!
- Μπαινω σε λίγο στο αεροπλάνο και δύο ωριτσες θα είμαι πίσω!
- Τέλεια μόλις επιστρέψεις πρέπει οπωσδήποτε να βρεθούμε!
- Φυσικά κι εγώ το θέλω πολύ!
- Πες μου που και ποτέ...
- Το απόγευμα κατα τις 7 σ ένα ωραίο εστιατόριο που πήγαμε πρόσφατα με τον Αλεξη και μας άρεσε πολύ!
- Τελεια!τα λέμε εκεί!
- Καλή πτήση!
- ΕυχαριστώΕίχα ανάγκη να την πάρω τηλεφωνο και τελικά όπως καταλαβατε την πήρα! Θα μου πείτε γιατί δε της είπες για όλα οσα συμβαίνουν? Γιατί φίλοι μου θελω να τα μάθει όλα μόλις επιστρέψει να την έχω μπροστά μου να δω την έκφραση της μόλις θα της πώ τα ευχαριστα!
Έστειλα μήνυμα στον Αλεξη για να τον ενημέρωσω για την απογευματινή μας έξοδο! Μου έστειλε κι εκείνος την απάντηση του...
" Τέλεια μωρό μου ανυπομονω κι εγώ πολύ να δω την αδερφή μου μου έλειψε πολύ! Επίσης πήρα τον γιατρό σου τηλέφωνο και εκλεισα ραντεβού για υπερηχογράφημα! Αύριο στις 5 το απόγευμα πρέπει να είμαστε εκεί! Επιτέλους θα δούμε το Μωράκι μας! Μου λείπεις αγάπη μου και σ αγαπώ πολύ 🌹💋 "Αχχ μα είναι τόσο καλός και γλυκός μαζί μου! Σκέφτηκα...
Αναρωτιέμαι τι να κάνει ή συμφοιτήτρια μου ή Αλικη...
Χτύπησε ξαφνικά το τηλέφωνο μου!
- Άνθη ο Αλεξης ειμαι
- Έλα μωρό μου τι έγινε?
- Από τότε που μου είπες ότι λαμβανεις απειλητικά μηνύματα δε μπορώ να το βγάλω απο το μυαλό μου έτσι το εψαξα περισσότερο και έμαθα λίγα πράγματα γι αυτόν που σε παίρνει. Είναι άνδρας από το κοντινό σου περιβάλλον όμως δε ξερουμε περισσότερα! Θα τον βρούμε στο υπόσχομαι!
- Ευχαριστώ μωρό μου θα τα πούμε!Άνδρας από το κοντινό μου περιβάλλον ... Ποιος να είναι?
YOU ARE READING
Secrets And Jealousy
SpiritualΗ ιστορια ενος νεου κοριτσιου η οποια αναζηταει να βρει την εννοια τησ ζωής. Μεσα απο μια απωλεια θα αποκαλυφθουν καποια μυστικα τα οποια θα αλλαξουν ριζικα τη ζωη τησ...