Κεφάλαιο 21

1 2 0
                                    

Αφού φύγαμε κατευθείαν από το μπαρ τηλεφωνησαμε στη μητέρα μου και στη μητέρα της Καιτης. Κατευθύνθηκαμε στο νοσοκομείο. Η Καιτη δεν ήταν καλά μας το επιβεβαίωσαν και οι γιατροί. Τι έπαθε όμως?

Πληγώθηκε άσχημα από ένα σοβαρό τρακαρισμα στην παραλιακή. Προσωρινή αμνησία ήταν ή ασθένεια από την οποία έπασχε. Θα κρατούσε περισσότερο από ένα μήνα περίπου δυο μήνες και μετά με μία ειδική φαρμακευτική αγωγή ή μνήμη της θα επανερχοταν κανονικά. Όλα θα πήγαιναν καλά σύμφωνα με τους γιατρούς.

- Άνθη έλα πάμε στο σπίτι μου δε πρέπει να καθισουμε εδώ όλο το βράδυ
- Οκ θα ξανάρθουμε το πρωί.
- Ναι πάμε.

Αφού χαιρετησαμε την μητέρα της Καιτης κατευθύνθηκαμε στο αυτοκίνητο.

Όταν φτάσαμε στο σπίτι του Αλεξη ανοιξαμε τη τηλεόραση. Δε μπορούσαμε να κοιμηθούμε. Μετά από όλα αυτα που συνέβησαν είχαμε πολλή ένταση μέσα μας.

- Δε μπορώ να βγάλω απο το μυαλό μου αυτό που συνέβη.
- Προσπάθησε να ηρεμησεις. Δεν ειναι κάτι μόνιμο όλα θα επανέλθουν κανονικα.
- Το ελπίζω.
 

2,3,4,5 το πρωί κι ακόμα να κοιμηθούμε. Κατά τις 5:30 με πήρε ο ύπνος στο καναπέ και ο Αλεξης με σκέπασε με μία κουβέρτα. Είχε αρκετό κρύο εκείνο το βράδυ.

Είχα πολλά πράγματα μέσα στο κεφάλι μου. Τη τελευταία εργασία για τη σχολή που ήδη την είχα καθυστερήσει, το παράξενο γραμμα της γιαγιάς, το ατύχημα της Καιτης, ή σχέση μου με τον Αλεξη.

Το τελευταίο μήνα έχουν συμβεί πολλά ευχαριστα και δυσάρεστα πράγματα. Δεν έχω καλο προαισθημα για τη συνέχεια. Νιώθω ότι κάτι θα γίνει που θα έρθει και θα τα ανατρέψει όλα...

Ο χρόνος από εδώ και πέρα θα δείξει...

Secrets And JealousyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant