Κεφάλαιο 24

1 2 0
                                    

Ένιωθα άτονη χωρίς να ξέρω αν όλα πηγαίνουν καλά...
Ανησυχούσα πολύ. Ήθελα να επιστρέψω στην κανονική ευχάριστη ζωή μου - λέμε τώρα - με τα σκαμπανεβάσματα της, με τις αγκαλιες, με τα φιλιά της, με τα πάρτυ,με τις σπουδές,με τα ταξίδια, με τις φιλίες, με τις παθιασμένες αγαπες.

- Δεσποινίς Άνθη με ακούτε?
Προσπάθησα να ανοιξω τα μάτια μου...
Τα κατάφερα ένιωθα λες και ειχα επιστρέψει στη ζωή λες και ειχα φύγει για λίγο και ήμουν ξανά εκεί.

- Άνθη, εγώ είμαι ο Αλεξης
Δε μπορούσα να μιλήσω ούτε καν αυτό δεν ήμουν διατεθειμένη να κανω. Του επιασα σφιχτά το χέρι δεν ήθελα να με αφήσει ούτε για ένα λεπτό. Όλο το βράδυ ήταν μαζι μου δίπλα μου στη πολυθρόνα και ένιωθα το βλέμμα του να με καρφώνει. Δε με άφησε λεπτό από κοντά του. Όταν άκουσε για την εγκυμοσύνη με αγκάλιασε σφιχτά λες και έλεγε χωρις λέξεις " έχουμε μέλλον θα κάνουμε οικογένεια σ αγαπώ πολύ ". Δεν ήξερα αν έπρεπε να χαρω ή να στενοχωρηθω θέλω να είμαι 100% σίγουρη ότι ισχύει...θέλω να ισχύει τον αγαπαω και θέλω να έχουμε μέλλον!

Μετά από πολλές εξετάσεις και αφού μπορούσα πια να μιλήσω και ειχα επανέλθει πλήρως βγήκα από το νοσοκομείο την επομενη κιόλας μερα.

Ήθελα να κάνω ένα τεστ εγκυμοσύνης να δω αν ίσχυε αυτό που υποθηκε λίγες μέρες πριν.
Καθισαμε μαζί με τον Αλεξη στον καναπέ και περιμέναμε τα αποτελέσματα.

- Άνθη θες να συζησουμε?
- Μα τι είναι αυτά που λες τώρα πως σου ήρθε αυτό?
- Έχουμε περάσει πολλά μαζί αυριο κλείνουμε ένα χρόνο και...βλέπω ότι θα έχουμε μέλλον οποτε πιστεύω πως αξιζει να το δοκιμασουμε. Εσύ τι λες?
- Φυσικά και θέλω

Με αγκάλιασε σφιχτά και με φίλησε σαν να μην υπάρχει αυριο!

- Οπ τα αποτελέσματα είναι έτοιμα Αλεξη
- Για να δούμε ποιο θα είναι το μέλλον... Είπε και μου κράτησε σφιχτά το χέρι... Θέλω να ξέρεις πως ότι κι αν γίνει εμείς θα είμαστε μαζί Άνθη

Αυτό ήταν από ένα τεστ καθορίζεται το υπόλοιπο της ζωής μας..

Secrets And JealousyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon