Έπειτα από 12 ώρες τα καταφερα! Το κοριτσάκι μας ήρθε στη ζωή γεμάτο ενέργεια, με το πιο δυνατό κλάμα που έχω ακούσει ποτέ και με το πιο όμορφο προσωπακι που έχω δει... Εντάξει παιδιά μοιάζει ξεκάθαρα σε εμενα δε το βλέπετε; Καλά Εντάξει ηρεμηστε! Και στους δύο μοιάζει...αλλά ειναι φτυστη εγώ!😉😂
Ειμασταν πιο ευτυχισμένοι και χαρούμενοι από ποτέ! Δεν αντεξα και έβαλα τα κλάματα μόλις μου την έδωσαν να την κρατήσω στην αγκαλιά μου! Γίναμε γονείς, έγινα μητέρα! Δε γίνεται να μας συμβαίνει αυτο! Έχουμε ένα παιδάκι και πετάμε στα σύννεφα, όχι δε μπορουμε να το πιστέψουμε την κοιτάζουμε εδώ και ώρες και δεν μπορούμε να συνηδειτοποιησουμε τι μας συνέβη!Έπειτα από μερικούς μήνες...
Πέντε μήνες μετά ή μικρή μας έχει πια μεγαλώσει την έχουμε κιόλας βαφτίσει με το όνομα Μυρτω και νονά ήταν...μα ποια άλλη φυσικά ; Η αδερφή του Αλεξη και κολλητη μου φιλενάδα. Την αγαπώ μωρέ! Ναι σε λίγο καιρό θα παντρευτούμε ή μεγάλη ώρα έρχεται!
6 μήνες αργότερα νιώθουμε πιο ευτυχισμένοι από ποτέ! Σήμερα παντρευομαστε έπειτα από αρκετά χρόνια σχέσης. Τον αγαπώ τόσο πολύ και το μόνο που θέλω είναι μα τον δω να με περιμένει έξω από την εκκλησία, θελω να δω το βλέμμα του, το πρόσωπο του. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι σαν πρίγκιπας! Ναι έχω επιλέξει τι θα φορέσω μην βιαζεστε κι εσείς! Σε λίγα λεπτά πρέπει να είμαι εκεί οπότε σασ αφήνω γιατί ή νύφη πρέπει να ετοιμαστεί!
3 χρόνια μετά από γάμους και βαπτίσεις είμαστε εδώ όλοι μαζί μία ευτυχισμένη οικογένεια! Εγώ, ο Αλεξης και τα τρια παιδιά μας ή Μυρτω, ή Ευγενια, ο Παρης. Ολα πια έχουν μπει στη θέση τους πλέον δεν υπάρχει κανένας άλλος να εμποδίσει την ευτυχία μας όλα έχουν μπει στην θέση τους και εμείς απλά απολαμβάνουμε την ευτυχία μας περιμένοντας το τέταρτο παιδί μας την μικρή Αλικη...👪👪 Τελικά αυτή ή αγάπη μας βγήκε σε καλό!
The end 💖
VOCÊ ESTÁ LENDO
Secrets And Jealousy
EspiritualΗ ιστορια ενος νεου κοριτσιου η οποια αναζηταει να βρει την εννοια τησ ζωής. Μεσα απο μια απωλεια θα αποκαλυφθουν καποια μυστικα τα οποια θα αλλαξουν ριζικα τη ζωη τησ...