Πήγα να ανοιξω την πόρτα με την ελπίδα ότι ο Αντωνης είχε έρθει γιατί άρχιζε να γουργουριζει ή κοιλιά μου υπερβολικά. Με γοργα βήματα κατευθύνθηκα προς τη πόρτα και αντίκρισαν τον Αντωνη να είναι μισό κρυμμένος πίσω από ένα μεγάλο μπουκέτο με τριαντάφυλλα.
"Καλησπέρα" μου είπε. "Γεια σου Αντωνη πέρασε μέσα" "Άνθη μπορώ να σου μιλήσω λίγο;" "Βέβαια" απαντησα και βγήκα έξω από το σπίτι. "Άνθη δε ξέρω αν μπορώ να το κάνω αυτό έχω αγχωθει παρα πολύ και ή αντίδραση της οικογένειας σου δεν νομίζω να ειναι θετική" μου είπε αγχωμενα. "Ακου αν δε ρισκαρουμε δεν θα ξέρουμε τι μπορεί να γινει. Μην αγχωνεσαι είναι ένα απλό δείπνο. Θα κάτσω δίπλα σου και θα πάνε όλα καλα. Έλα τώρα να μπούμε μέσα γιατί πεινάω παρά πολύ ". Μπήκαμε μέσα και κατσαμε στο τραπέζι ο μπαμπάς μου ήταν ακόμα πάνω και ετοιμαζοταν, ή μαμα μου είχε πιασει την κουβέντα με τη μαμά της Καιτης και ή φιλενάδα μου ήταν καρφωμενη στη μεγάλη γαβαθα με τα μακαρονια. " Μαμα φωναξε το μπαμπά για να φάμε επιτέλους!" " Εδώ είμαι καθιστε" είπε ο μπαμπάς κατεβαίνοντας τη σκάλα. "Γεια σας" είπε ο Αντωνης στο μπαμπά μου " Αντωνη; Τι κανεις εσύ εδώ; " Απάντησε νευριασμενα. " Είναι εδώ για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα μπαμπά τα ξέρω όλα και θέλω να τα μάθει και ή μαμα. Μα πως μπορέσες να μας κρυβεις κάτι τόσο σημαντικό όλα αυτά τα χρόνια;" Είπα λυπημένα " Καθιστε όλοι κάτω " ειπε επιβλητικά ο πατέρας μου "Δε θέλω να μιλήσει κάνεις όσο θα μιλάω εγώ για να μην έχουμε μπερδέματα. Λοιπον ο Αντωνης είναι ο γιος μου από την προηγούμενη μου σχέση. Ήμουν έτοιμος να παντρευτώ τη μητέρα του όταν εμαθα πως ήταν έγκυος αλλά μετά γνώρισα τη μητέρα σου Άνθη και όταν μάθαμε και για τη δική της εγκυμοσύνη δε μπορούσα να την αφήσω. Ή προηγούμενη σχέση μου με τη μητέρα του Αντωνη δεν πήγαινε καλα και ήθελα να χωρίσουμε αλλά όταν εμαθα πως ήταν έγκυος θολωσα. Έχω να μιλήσω στη μητέρα του και στον ίδιο παρά πολλά χρόνια ηθελα να κάνω μία νέα αρχή μακριά από το παρελθόν μου και δεν σασ τα έλεγα όλα αυτά τόσο καιρό γιατί από τη στιγμή που γεννήθηκε εσύ Άνθη, εσείς γινατε αυτόματα ή οικογενεια μου" " Μα πως μπορέσες να το κάνεις αυτό σε ένα παιδί στο δικό ΣΟΥ παιδί. Πως μπορέσες να τους αφήσεις; Νομιζες ότι εγώ θα ειχα ποτέ την απαίτηση να τους αφήσεις να τους ξεχασεις να τους εγκαταλείψεις να φύγεις μακριά τους και να ρθεις να αφοσιωθεις στη καινούργια σου οικογένεια; Ποτέ δεν σε είχα για τέτοιο άνθρωπο γνωριζομαστε εδώ και 20 χρόνια και είμαστε παντρεμενοι 17 χρόνια νόμιζα ότι μεσα σ αυτό το χρονικό διάστημα σε ήξερα καλύτερα από τον καθένα αλλά τελικά έκανα λάθος. Αντωνη με εσένα δεν έχω κανένα απολυτωσ θέμα από εδώ και πέρα είσαι ένα κομμάτι της οικογένειας μας με το πατέρα σας έχω θέμα. "Ειπε κι ανέβηκε τη σκάλα λυπημένη.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secrets And Jealousy
SpiritüelΗ ιστορια ενος νεου κοριτσιου η οποια αναζηταει να βρει την εννοια τησ ζωής. Μεσα απο μια απωλεια θα αποκαλυφθουν καποια μυστικα τα οποια θα αλλαξουν ριζικα τη ζωη τησ...